ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» در بجنورد برگزار شد


ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» در بجنورد برگزار شد

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، عباس ناصری، کارتونیست بین‌المللی و مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، از برگزاری …

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، عباس ناصری، کارتونیست بین‌المللی و مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، از برگزاری ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان شمالی در بجنورد خبر داد.
وی با بیان اینکه این ورک شاپ دوروزه با شرکت بیش از ۳۰ هنرمند برگزار شد، افزود: چهارشنبه و روز نخست ورک شاپ کارتون احتکار خانگی به‌منظور ایده‌یابی در محل حوزه هنری استان و روز دوم آن برای خلق اثر در روستای توریستی روئین برگزار شد.
ناصری با بیان اینکه ورک شاپ مزبور به‌منظور آگاه‌سازی درباره احتکار خانگی، مسائل اقتصادی روز و نقش خرید بی‌رویه مردم در گران شدن اجناس برگزار شد، خاطرنشان کرد: شتاب‌زدگی مردم در خرید و انبار کردن محصولات در منزل به گرانی‌ها دامن می‌زند.
وی اضافه کرد: این رویه به زیان خود مردم است؛ زیرا هم آن‌ها را به زحمت می‌اندازد و می‌تواند باعث در اختیار گرفتن اجناس تاریخ مصرف گذشته شود و هم کاهش جنس در بازار باز هم باعث تورم می‌شود.
ناصری تصریح کرد: با این حال به نظر می‌رسد باید با آگاهی دادن به مردم و اطمینان بخشی در خصوص وجود کالاها نگرانی‌ها در این زمینه را برطرف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر