۱۲ اصل اسرار آمیز رژیم جنیفر لوپز

هر رژیم غذایی جدا از اینکه چه مواد غذایی را برای خوردن، توصیه یا منع می کند، دارای اصول اصلی و خاصی می باشد. رژیم جنیفر لوپز هم از این قاعده مستثنی نیست و دارای ۱۲ اصل می باشد. اگر می خواهید شما هم تناسب اندام داشته باشید این اصول را رعایت کنید.

تمرینات ورزشی و رژیم جنیفر لوپز

۱- مصرف مواد غذایی ارگانیک در رژیم جنیفر لوپز

مصرف غذاهای ارگانیک (مواد غذایی هستند که کشاورز حین پرورش آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی کند و کاملا طبیعی هستند)، اصلی ترین راز رژیم جنیفر لوپز می باشد که در رتبه اول قرار دارد. او عاشق میوه های ارگانیک، سبزیجات و گوشت است. سلیقه او پختن غذا به سبک پورتوریکویی است. درست است غذاهای ارگانیک کمی گران هستند و هر کسی نمی تواند هزینه آن را تامین کند، اما واقعیت این است که خوردن این گونه غذاها، بهداشتی و سالم است زیرا از تجمع سموم در بدن جلوگیری کرده و کمک می کند که شاد و سر حال بمانید.

۲- پرهیز از مصرف الکل و کافئین

این خواننده ممکن است در کلوپ ها و مهمانی ها، آهنگ اجرا کند، اما از نوشیدن الکل و مصرف کافئین اجتناب می کند. این، به نوبه خود، باعث سالم ماندن بدن شده و از افزایش انسولین جلوگیری می کند.

تمرینات ورزشی و رژیم جنیفر لوپز

۳- افزایش مصرف پروتئین در رژیم جنیفر لوپز

ایشان از طرفداران پر و پا قرص مصرف پروتئین از تمامی مواد غذایی می باشد. شما هم می توانید از تمام منابع غذایی پروتئین به دست بیاورید. مصرف پروتئین به مدت طولانی تری و بیش از دو ساعت، در شما احساس سیری به وجود می آورد و باعث عضله سازی شده و اندامی موزون مانند جنیفر را به شما می دهد.

۴- مصرف میان وعده های سالم

پیشنهاد جنیفر به جای مصرف چیپس سیب زمینی، خوردن میوه ها، خیار و گوجه فرنگی است. این مواد غذایی،کالری کمی دارند و چربی کمتری در بدن ذخیره می شود و حس خوبی به شما می دهد.

۵- مصرف آجیل

برای داشتن اندامی موزون و بدون هیچ گونه لایه های چربی اضافی، باید از آجیل استفاده کنید. آجیل سرشار از ویتامین های ضروری، چربی های سالم، فیبر و مواد معدنی می باشد. آجیل ها باعث افزایش سطح انرژی شده و چربی های سالم موجود در آنها، باعث کاهش التهاب می شوند در نتیجه سطح استرس را نیز کاهش می دهند.

بیشتر بخوانید: رژیم غذایی گوشتخواری چیست؟+ برنامه غذایی

۶- کاهش مصرف نمک و شکر در رژیم جنیفر لوپز

در رژیم جنیفر لوپز مقدار مصرف نمک و شکر تا حد ممکن محدود شده است و همین یکی از دلایلی چاق نبودن او است. نمک سبب تجمع آب در بدن شده و در نتیجه ی تجمع آب، وزن بدن زیاد می شود. شکر نیز نوعی سیگار جدید به شمار می رود. مصرف آن را قبل از اینکه دچار اضافه وزن شوید و دچار بیماری های مرتبط با چاقی شوید، متوقف کنید.

۷- مصرف ماهی تن

تناسب اندام این خواننده به قدرت تغذیه ای ماهی تن، شهادت می دهد. ماهی تن، حاوی پروتئین و اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد و باعث سلامت بدن از جمله سلامتی مو، پوست و ناخن می شود. البته می توانید از ماهی تازه نیز استفاده کنید.

۸- هر از گاهی از خوردن چیزی لذت ببرید

از اینکه یک بار در هفته، یک بیسکوئیت یا یک قطعه شکلات تلخ را بخورید، نگران نباشید. وی تعادل را در خوردن مواد غذایی رعایت می کند و خودش را از چیزی محروم نمی کند اما شما برای داشتن سلامتی، باید یک رژیم غذایی خوب داشته باشید و به طور منظم نیز ورزش کنید.

۹- خوابیدن به مدت ۸ ساعت در رژیم جنیفر لوپز

۸ ساعت خواب برای این خواننده اجباری است. با مقدار کالری که می سوزاند و برنامه کاری فشرده، نیاز به استراحت کافی دارد. چنانچه شما زندگی فعالی ندارید، حدود ۶ تا ۷ ساعت خواب برایتان مناسب می باشد. خواب برای سلامت شما ضروری است زیرا به بازسازی مغز و بدن، دفع مواد سمی از بدن، کاهش فشار خون و بهبود متابولیسم و خلق و خوی شما کمک می کند.

تمرینات ورزشی و رژیم جنیفر لوپز

۱۰- کنترل کردن وعده های غذایی

این خواننده همه چیز می خورد اما مراقب وعده هایی که مصرف می کند نیز هست. داشتن یک بدن تراشیده شده آسان است، اما باید بدانید چه مقدار بخورید تا از پرخوری جلوگیری شود. بنابراین اگر از مواد غذایی سالمی استفاده می کنید، وعده های غذایی خود را محدود کنید.

۱۱- اجتناب از مصرف غذاهای سرخ شده یا فرآوری شده

غذاهای سرخ شده ناسالم هستند و دلیل اصلی بالا رفتن وزن بدن و چاقی می باشد. این خواننده از غذاهای سرخ شده استفاده نمی کند و اگر گاهی هم مصرف کند، به طور کنترل شده، از این مواد غذایی استفاده می کند. اگر قصد کنار گذاشتن غذاهای سرخ شده را دارید، با غذاهای پخته شروع کرده و کم کم مصرف غذاهای سرخ شده و فرآوری شده را به طور کامل کنار بگذارید.

۱۲- هرگز برای کاهش وزن، گرسنگی نکشید

این خواننده معتقد است که با گرسنگی کشیدن، کاهش وزن اتفاق نمی افتد. شما باید هر دو تا سه ساعت چیزی بخورید تا بدن بتواند به سوخت و ساز خود ادامه دهد. اما مطمئن باشید که با خوردن غذاهای سالم، از تجمع چربی جلوگیری خواهید کرد.

اینها مواردی است که این خواننده برای بدن خود، انجام می دهد. اما می توانید با انجام تمرینات ورزشی، کالری بسوزانید و عضله سازی کنید. در ادامه برنامه ورزشی وی را ارائه می دهیم.

تمرینات ورزشی و رژیم جنیفر لوپز

برنامه ورزشی جنیفر لوپز به منظور تناسب اندام

ایشان از طرفداران برنامه های ورزشی تریسی آندرسون است. او پیش از شروع ورزش، نوشیدن آب را توصیه می کند، زیرا بدن را هیدراته نگه می دارد و به شما در انجام کامل تمرینات ورزشی بدون اینکه احساس خستگی کنید، کمک می کند.

این خواننده همچنین تمرینات ورزشی خود را با ورزش هایی نظیر دویدن، بوکس، رقص، دوچرخه سواری و دویدن با سرعت بالا ترکیب می کند و سه روز در هفته نیز به انجام تمرینات قدرتی می پردازد. برنامه ورزشی او شامل تمریناتی است که بتواند بدن خود را روی فرم نگه دارد و چربی را در قسمت های مناسب بدنش پخش کند. مانند:

لگن باسن

حمایت شدن از سمت اجتماع نیز مهم است زیرا باعث می شود برای داشتن یک زندگی فعال، انگیزه کافی داشته باشید اگرچه ممکن است به فردی برای همراهی در تمرینات ورزشی یا حتی دویدن، نیاز نداشته باشید، اما داشتن یک رفیق در انجام تمرینات ورزشی، به هر دو شما انگیزه می دهد.

به نظر می رسد که این خواننده محبوب، به خاطر رژیم غذایی و سبک زندگی اش، بارها از صفر شروع کرده باشد. او سال های زیادی، مشوق خود برای رسیدن به این جایگاه بوده است. در مسیری که پیش رو گرفته اید قدرتمند باشید و مشوق خود برای ادامه این مسیر باشید. همه افکار اشتباه خود را دور بریزید و اولین گام را به سوی سالم بودن و تناسب اندام بردارید. این کار را هم اکنون انجام دهید. موفق باشید!