اولین عکس تام هنکس در نقش میستر راجرز منتشر شد


سونی پیکچرز اولین عکس رسمی از تام هنکس (Tom Hanks) در نقش میستر راجرز در فیلمی زندگی‌نامه‌ای که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است را، منتشر کرد. فیلم داستان دوستی‌‌ای واقعی را بازگو می‌کند که در میان فِرد راجرز دوست داشتنی و روزنامه‌نگاری بدبین به نام تام جوند (با بازی متیو ریس Matthew Rhys)، جوانه می‌زند. شما دنبال کنندگان گرامی روژان...

سونی پیکچرز اولین عکس رسمی از تام هنکس (Tom Hanks) در نقش میستر راجرز در فیلمی زندگی‌نامه‌ای که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است را، منتشر کرد. فیلم داستان دوستی‌‌ای واقعی را بازگو می‌کند که در میان فِرد راجرز دوست داشتنی و روزنامه‌نگاری بدبین به نام تام جوند (با بازی متیو ریس Matthew Rhys)، جوانه می‌زند. شما دنبال کنندگان گرامی روژان می‌توانید این عکس جدید را در پایان همین خبر مشاهده نمایید.

میکا فیتزرمن-بلو (Micah Fitzerman-Blue) و نوا هارپستر (Noah Harpster) فیلمنامه نویسان این پروژه هستند و ماریل هلر (Marielle Heller) هم کارگردان آن است. کریس کوپر (Chris Cooper) در نقش پدر جوند در این فیلم بازی می‌کند. مارک تورتلتاوب (Marc Turtletaub) و پیتر سراف (Peter Saraf) به همراه یوری هنلی (Youree Henley) تولید این پروژه را برعهده دارند.

از تهیه کنندگان اجرایی فیلم می‌توان به لیا هولزر (Leah Holzer)، فیتزرمن-بلو و هارپستر اشاره کرد. این پروژه براساس داستانی واقعی است که توسط فیتزرمن-بلو و هارپستر بازآفرینی شده است.

این فیلم بدون عنوان، در تاریخ هجدهم اکتبر ۲۰۱۹ در سالن‌های نمایش و سینماهای معتبر دنیا اکران می‌شود.

اولین عکس تام هنکس در نقش میستر راجرز منتشر شد

Comingsoon

اولین عکس تام هنکس در نقش میستر راجرز منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا