جک J4 اتوماتیک را بشناسید


جک J4 اتوماتیک را بشناسید

نام اصلی این خودرو در بازار‌های جهان به خصوص کشور چین Heyue A30 است ولی بعد‌ها نام آن به جک J4 یا JAC J4 تغیر یافت.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نام اصلی این خودرو در بازار‌های جهان بخصوص کشور چین Heyue A۳۰ است، ولی بعد‌ها نام آن به جک J۴ یا JAC J۴ تغیر یافت. خودرویی در سبک سدان و در ابعادی جمع و جور که توسط جیانهایوی طراح و شخصی که پلت فرم نسل دوم JAC برای خودرو‌های جمع و جور طراحی کرد طراحی شده است. جک J۴ دقیقا چیزی بین جک J۵ و جک J۳ است برای نیاز‌های متفاوت. (تولید جک ۳ در سال ۲۰۱۳ متوقف شد) به همین دلیل بود تا این شرکت رو به ساختن جک J۴ آورد. دانیل گاگلاین در مرکز طراحی JAC در کشور ایتالیا شروع به ساختن یک ظاهر طراحی جدید در قسمت بیرونی خودرو کرد. قبل از راه اندازی رسمی آن در نوامبر ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی گوانگژو، جک J۴ به عنوان "B II" شناخته شد.

جک J4 اتوماتیک را بشناسید

جک J۴ در سال ۲۰۱۲ در گوانگژو نشان داد که دارای سیستم موتوری۱۵۰۰ سی سی با سایر مشخصات فنی که ما در زیر برای شما خواهیم آورد بود. شرکت JAC یک استراتژی راه انداخت که جک J۴ را در مدل‌های اقتصادی کوچک قرار داد.

جک J4 اتوماتیک را بشناسید

جک J۴ درسال ۲۰۱۳ فقط از یک موتور پشتیبانی می‌کرد ولی در سال ۲۰۱۵ به موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری از نوع ۱٫۵ TGDI مجهز شد و البته یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته نیز به ان اضافه شده است.

جک J4 اتوماتیک را بشناسید

جک J۴ با هدف تولید و فروش در سال ۲۰۱۴ با تعداد ۵۰۰۰ عدد روانه بازار شد که بر خلاف باور این شرکت در همان سال این خودرو براحتی با فروش ۱۱۰۰۰ تایی مواجه شد.

مشخصات فنی و دقیق این خودرو را برای شما در زیر آورده ایم.

جک J4 اتوماتیک را بشناسید

جک J4 اتوماتیک را بشناسید

جک J4 اتوماتیک را بشناسید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری