اهدای 9 هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت سیستان و بلوچستان


اهدای 9 هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، 9 هزار بسته فرهنگی به ارزش 450 میلیون تومان با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان اهدا شد.

اهدای 9 هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت سیستان و بلوچستان

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، ۹ هزار بسته فرهنگی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان اهدا شد.
وی با بیان اینکه تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت مانند پوشاک، کیف و کفش با همکاری خیران و حامیان انجام شده است، ادامه داد: همچنین در این ایام تعداد ۲۰ هزار جفت کفش نیز بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست آن روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و دفاتر کمیته امداد برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این جشن همزمان با سراسر کشور روز ۱۱ مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود، افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۷۰ هزار پاکت آماده توزیع برای جمع آوری کمک‌های نقدی خانواده‌ها به نیازمندان است.
عبادی اظهار کرد: امسال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کالاهای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده و پیش‌بینی می‌شود این میزان به بیش از پنج میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا