تراکتور مثل تراکتور از روی استقلال خوزستان رد شد


تراکتور مثل تراکتور از روی استقلال خوزستان رد شد

استوکس 30ساله در این بازی تکنیک و قدرت شوت زنی خود را بیش از پیش نشان داد و ثابت کرد کلاس ویژه ای در بین مهاجمان لیگ ایران دارد. علاوه بر او، علیرضا نقی زاده هافبک دفاعی تراکتورسازی هم عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشت.

تیم پرستاره تبریز که در نیمه اول سه بار دروازه استقلال خوزستان بی بضاعت را باز کرده بودند، در نیمه دوم نیز همین تعداد گل را زدند تا پرگل ترین پیروزی چند سال اخیر خود را رقم زده و 13 امتیازی شوند. در نیمه دوم شاگردان یزدی عملکرد قابل قبولی داشتند اما نتوانستند گلی به فروزان بزنند.

به گزارش تابناک ورزشی، ستاره تراکتورسازی در این بازی مهاجم ایرلندی بود. او که سابقه بازی در سلتیک را دارد، در نیمه نخست دو بار دروازه پورحمیدی را باز کرد و در نیمه دوم هم 2 گل زد تا با یک پوکر تماشایی، با 7 گل به صدر جدول گلزنان برسد. استوکس 30ساله در این بازی تکنیک و قدرت شوت زنی خود را بیش از پیش نشان داد و ثابت کرد کلاس ویژه ای در بین مهاجمان لیگ ایران دارد. علاوه بر او، علیرضا نقی زاده هافبک دفاعی تراکتورسازی هم عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشت.

تراکتور مثل تراکتور از روی استقلال خوزستان رد شد

در این بازی محمد تقوی برای دومین بار روی نیمکت تراکتورسازی می نشست. قرمزهای تبریز با هدایت تقوی در مقابل استقلال خوزستان نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند 6 بار دروازه حریف را باز کنند. تی تی ها که در هفته های اخیر تمام فکرشان به جدایی توشاک معطوف شده بود، حالا این سرمربی ولزیایی را فراموش می کنند و امیدوارند با محمد تقوی به آرزوی دیرینه خود برسند. جو تماشاگران در روزهای اخیر کمی به التهاب و تنش کشیده شده بود اما این برد، آرامش را به سکوهای یادگار امام باز می گرداند.

شرح گل

یک بر صفر تراکتورسازی (علی عبدالله زاده): در دقیقه 20 علی عبدالله زاده با شوت از راه دور دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد که شوت او پس از برخورد به بازیکن استقلال خوزستان وارد دروازه شد.

دو بر صفر تراکتورسازی (آنتونی استوکس): 15 دقیقه پس از گل عبدالله زاده، پنالتی روی نقی زاده اعلام شد و آنتونی استوکس توانست به راحتی دروازه را باز کند.

سه بر صفر تراکتورسازی (آنتونی استوکس): حرکت دیدنی اسماعیلی فر و دریبل چند بازیکن باعث شد تا او فرصت خوبی به وجود بیاید. اسماعیلی فر پاسش را به استوکس داد و او به زیبایی دروازه را با یک شوت باز کرد.

چهار بر صفر تراکتورسازی (آنتونی استوکس): استوکس در محوطه جریمه احمد آل نعمه را دریبل زد و سپس با ضربه نوک پا سومین گل خود در این مسابقه را به ثمر رساند.

پنج بر صفر تراکتورسازی (آنتونی استوکس): اشتباه آل نعمه باعث شد تا پاس دژاگه به استوکس برسد. شوت این بازیکن را حمیدی پور در ابتدا گرفت اما در ادامه توپ به پای استوکس خورد و وارد دروازه شد.

شش بر صفر تراکتورسازی(اشکان دژاگه): ضربه پهلوان به تیر افقی دروازه خورد اما تبدیل به گل نشد و در ادامه اشکان دژاگه گل ششم را به ثمر رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج