بهره برداری از پنج پروژه با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان، پروژه های مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی رازی، ساختمان اتاق اصناف شهرستان پارسیان، روکش آسفالت محور پارسیان – بندرلنگه، ساختمان جدید شهرداری دشتی و پروژه تغذیه مصنوعی بند بنو دشت حمیران به بهره برداری رسیدند.

همچنین با حضور فریدون همتی عملیات احداث پروژه های بهسازی فرودگاه پارسیان، آب شیرین کن مجتمع آبرسانی روستایی ساحلی و آب شیرین کن منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان آغاز شد.

استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان پارسیان با تاکید بر اینکه تحریم ها نمی تواند مانعی برای فعالیت های اقتصادی و صنعتی کشور باشد، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید از ظرفیت بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری و انجام پروژه های مهم استفاده کنیم.

همتی با اشاره به فعالیت های اقتصادی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، خاطرنشان کرد: دولت از تمامی سرمایه گذاران و علاقمندان به حوزه سرمایه گذاری حمایت خواهد کرد.

استاندار هرمزگان افزود: در سال جاری شاهد کلنگ زنی احداث دو پروژه پتروشیمی به همراه احداث نیروگاه برق جهت تامین برق مورد نیاز صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان خواهیم بود که این پروژه ها می تواند تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور و منطقه داشته باشد.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: طی مذاکرات انجام شده 10 میلیارد دلار تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی جهت تخصیص به پروژه های معرفی شده از سوی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان مشخص شده است و سرمایه گذاران نگرانی نسبت به تسهیلات بانکی نداشته باشند.