طرز تهیه بیسکو کیک دوست داشتنی و خوشمزه


بیسکو کیک از انواع کیک های خاص و خوش طعم است و اگر شما به پخت و تهیه انواع کیک ها در منزل علاقه مند هستید بهتر است از تهیه این نوع کیک غافل نشوید. در طرز تهیه بیسکو کیک از پودر قند و کره و آرد و وانیل و بیکینگ پودر و تخم مرغ استفاده می شود. کیک یخچالی و کیک شکلاتی و بیسکو کیک از انواع کیک های پرطرفدار هستند و کدبانوهای عزیز می توانند این نوع کیک...

بیسکو کیک از انواع کیک های خاص و خوش طعم است و اگر شما به پخت و تهیه انواع کیک ها در منزل علاقه مند هستید بهتر است از تهیه این نوع کیک غافل نشوید. در طرز تهیه بیسکو کیک از پودر قند و کره و آرد و وانیل و بیکینگ پودر و تخم مرغ استفاده می شود.

کیک یخچالی و کیک شکلاتی و بیسکو کیک از انواع کیک های پرطرفدار هستند و کدبانوهای عزیز می توانند این نوع کیک ها را برای مناسبت های خاص در منزل بپزند.

طرز تهیه بیسکو کیک دوست داشتنی و خوشمزه

مواد لازم

کره : ۲۵۰ گرم پودر قند : ۲۰۰ گرم آرد : ۴۰۰ گرم بیکینگ پودر : یک قاشق چایخوری وانیل : نصف قاشق چایخوری تخم مرغ : سه عدد

طرز تهیه بیسکو کیک خوشمزه و خوش طعم

طرز تهیه بیسکو کیک دوست داشتنی و خوشمزه

برای تهیه بیسکو کیک کره را به دمای اتاق برسانید سپس کره را به همراه پودر قند درون ظرفی مناسب بریزید و با کمک همزن مخلوط این مواد را به مدت ۳ دقیقه هم بزنید تا یکدست شوند سپس تخم مرغ و وانیل را به مخلوط پودر قند بیفزایید و هم بزنید. در مرحله بعدی طرز تهیه بیسکو کیک بیکینگ پودر و آرد را الک کنید و به صورت آرام آرام به مخلوط مواد اضافه کنید و خمیر را تا جایی ورز دهید که به دست هایتان نچسبد و بعد از اینکه خمیر را به خوبی ورز دادید درون پلاستیک فریزر قرار دهید سپس خمیر را به مدت نیم ساعت درون یخچال بگذارید. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه خمیر را با کمک وردنه باز کنید و کاتر مورد نظر را روی خمیر قرار دهید سپس خمیر را برش دهید و درون سینی فر که از قبل چرب کرده اید قرار دهید و سینی فر را به مدت ۲۰ دقیقه درون طبقه وسط فر با دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد قرار دهید.

طرز تهیه بیسکو کیک دوست داشتنی و خوشمزه
خامه را با کمک همزن هم بزنید تا فرم بگیرد سپس خامه را درون قیف بریزید و روی لایه اول بیسکو کیک را با کمک خامه بپوشانید و بعد از آماده سازی لایه اول بیسکو کیک را درون یخچال قرار دهید تا خامه سفت شود سپس روی لایه دوم را خامه بریزید و روی خامه را با میوه های دلخواه و شکلات های رنگی و … تزیین کنید.

طرز تهیه بیسکو کیک دوست داشتنی و خوشمزه

در این مطلب با طرز پخت بیسکو کیک آشنا شدید که امیدواریم این کیک خاص و خوشمزه مورد توجه تان قرار بگیرد و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای آشنایی با پخت انواع کیک ها به بخش شیرینی و کیک مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیک و شیرینی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان