زندگی از نو به پایان تدوین رسید


زندگی از نو به پایان تدوین رسید

تهران-ایرنا-سریال «زندگی از نو» که در 26 قسمت 42 دقیقه‌ای به کارگردانی علی محمد قاسمی و بازی رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده، مراحل پایانی تدوین را پشت سر می گذارد.

تهیه کننده سریال «زندگی ازنو» در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: قصه سریال «زندگی از نو» از نظر ساختار، فضا و تقریبا همه عناصر موجود برای مخاطب، جدید خواهد بود.
مهدی شفیعی افزود: قصه یک خطی این سریال داستان زن و شوهری است که به شمال می‌روند و کمپ گردشگری ایجاد می‌کنند و این قصه از یک کهن الگو پیروی می‌کند.
شفیعی به تفاوت‌های متمایز کننده این سریال از سایر برنامه های تلویزیونی در همین فضا اشاره کرد و گفت: زن و شوهری که قصه «زندگی از نو» را پیش می‌برند و نیز آدم‌هایی که به این کمپ اضافه می‌شوند هرکدام قصه‌های مختص خودشان را دارند و ما در این سریال به آنچه مردم در عصر تکنولوژی فراموش کرده‌اند، پرداخته ایم.
وی با بیان این که این سریال 26 قسمتی مراحل پایانی تدوین را پشت سر می‌گذارد، افزود: در حال حاضر مدتی است که تیزرهایمان از تلویزیون پخش می‌شود و به احتمال فراوان از هفتم مهرماه پخش شبانه این سریال آغاز خواهد شد.
به گفته تهیه کننده زندگی از نو تمامی تصویربرداری این مجموعه در استان گیلان (شهر تالش) انجام شده است.
رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمد علی ساربان، اکبر معززی، حمیدرضا سنجیان و ... در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می‌روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست، منابع طبیعی، اقتصاد و... می‌پردازد.
نویسندگی این کار را مریم امینی بر اساس فیلمنامه ای از آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی عهده دار بوده است.
فراهنگ**3009** 1418

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس