تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 شما را شگفت زده می کند!


تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 شما را شگفت زده می کند!

رسانه کلیک – ساعاتی پیش شرکت پرآوازه اکتیویژن تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 را با بازیکنان و طرفداران پر و پا قرص مجموعه «کالاف دیوتی» به اشتراک گذاشت که در این ویدیو صحنه های مختلفی از نبردها و مبارزات بخش های بتل رویال، زامبی و چند نفره آنلاین به چشم می خورد. […] نوشته تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 شما را شگفت زده می کند! اولین...

رسانه کلیک – ساعاتی پیش شرکت پرآوازه اکتیویژن تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 را با بازیکنان و طرفداران پر و پا قرص مجموعه «کالاف دیوتی» به اشتراک گذاشت که در این ویدیو صحنه های مختلفی از نبردها و مبارزات بخش های بتل رویال، زامبی و چند نفره آنلاین به چشم می خورد.

با توجه به اینکه کمتر از چند هفته دیگر میزان نسخه جدید مجموعه کالاف دیوتی به نام Call of Duty: Black Ops 4 خواهیم بود، طبق روال همیشه صنعت بازی های ویدیویی، شرکت اکتیویژن با همکاری استودیوی «تری آرک» (Treyarch) تریلر زمان عرضه یا به اصطلاح «لانچر تریلر» این عنوان ویدیویی مورد انتظار را منتشر کرد که این ویدیو صحنه هایی از مبارزات سرسخت و سریع انسان ها و ربات ها در محیط های گوناگون را نمایش می دهد.

تریلر زمان عرضه عنوان «کالاف دیوتی بلک اپس 4» سه بخش چند نفره آنلاین، بتل رویال و زامبی بازی را نمایش می دهد.

در این تریلر کوتاه یک دقیقه ای، شاهد صحنه هایی مختلفی از مبارزات و نبردهای سخت و خونین میان انسان ها و صد البته ربات ها هستیم که گویا حضور وسایل نقلیه مختلفی همچون هلی کوپترها، قایق ها و موتورهای جنگی جذابیت و هیجان گیم پلی بازی را دو چندان کرده است. به علاوه، با توجه به این موضوع که بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 به نوعی جنگ های علمی تخیلی در آینده را به تصویر می کشد، تنوع سلاح و آیتم های جنگی و نحوه عملکرد آن ها برای بازیکنان و گیمرها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که ویدیوی یاد شده بر روی نمایش این موضوع نیز تمرکز دارد.

فارغ از این موارد، تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 بخش های مختلف این عنوان ویدیویی از جمله بخش چند نفره آنلاین، بخش بتل رویال یا همان Blackout و بخش زامبی (Zombies) را هم به نمایش می گذارد که در این ویدیو به نظر می رسد استودیوی نامدار تری آرک به خوبی از پس وظیفه خود برآمده و با خلق یک اثر ویدیویی جنگی فوق العاده و بی نقص، لحظات لذت بخشی را تا کمتر از چند هفته دیگر برای بازیکنان و طرفداران رقم می زند.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 دعوت می کند.

جهت دریافت و دانلود ویدیوی فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

حالت بتل رویال عنوان ویدیویی کالاف دیوتی بلک اپس 4 بر خلاف سایر بازی های بتل رویال میزبان هشتاد بازیکن است.

یکی از حالت ها و ویژگی های جدیدی که برای اولین بار پا به دنیای سری کالاف دیوتی گذاشته، حالت بتل رویال است که در این عنوان تحت عنوان Blackout شناخته می شود و اساس و قوانین آن دقیقا مشابه بازی های بتل رویال محبوبی از جمله پابجی و فورت نایت است. در این حالت مورد انتظار که صبر هواداران را برای تجربه آن لبریز کرده و ظاهرا هم یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بخش های بازی برشمرده خواهد شد، نزدیک به هشتاد بازیکن در یک محیط مشترک با یکدیگر مبارزه می کنند و به کمک سلاح های محدودی که در گوشه کنار جهان بازی تعبیه شده است، با نابودی سایر دشمنان باید زنده بمانند. در نهایت، اعضای یک تیم و یا یک نفری که بتواند 79 بازیکن دیگر را نابود کند و به عنوان تنها بازمانده این هشتاد نفر به شمار رود، برنده نهایی این حالت است.

برای آشنایی بیشتر با حالت بتل رویال یا همان Blackout بازی «کالاف دیوتی بلک اپس 4»، پیشنهاد می کنیم که مقاله «با حالت Blackout بازی COD: Black Ops 4 بیشتر آشنا شوید» در رسانه کلیک را از دست ندهید چرا که قرار است برای اولین بار بتل رویالی از جنس کالاف دیوتی را تجربه کنیم. برای مراجعه به مقاله مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه کامل و نهایی بازی محبوب و مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 4 در روز بیستم مهر سال 97 (دوازدهم ماه اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت اکتیویژن به صورت رسمی بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 شما را شگفت زده می کند!

تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 شما را شگفت زده می کند!

همچنین، در حال حاضر این عنوان ویدیویی در نسخه مختلف به نام های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و دیجیتال دیلاکس پیشرفته به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 99.99 دلار و 129.99 دلار در فروشگاه های بتل نت، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو به فروش می رسد. به مانند تمامی بازی ها، شرکت اکتیویژن نیز مزایا و هدایایی را برای پیش خریداران این عنوان ویدیویی در نظر گرفته است که از مهم ترین آن ها می توان به دسترسی سریع به نسخه کامل و نهایی بازی اشاره کرد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تریلر زمان عرضه بازی COD: Black Ops 4 چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان ویدیویی می تواند ضمن حفظ المان های پرطرفدار و پایبندی به ریشه مجموعه خود، تجربه متفاوت و جدیدی از حالت های مختلف نظیر بتل رویال را برای بازیکنان و هواداران به ارمغان بیاورد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را حتما با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...