بولتون: انتظار ما تغییرات گسترده در رفتارهای ایران است


بولتون: انتظار ما تغییرات گسترده در رفتارهای ایران است

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه‌ای روز دوشنبه مدعی شد تغییر نظام ایران در دستور کار دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» نیست.

به گزارش مشرق، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه‌ای روز دوشنبه مدعی شد تغییر نظام ایران در دستور کار دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» نیست.

بیشتر بخوانید:

خشم بولتون از تصمیم روسیه برای تحویل "اس ۳۰۰" به سوریه

وی در مصاحبه‌ای با «دیلی‌بیست»، تصریح کرد: «تغییر نظام، سیاست دولت نیست. چیزی که ما از ایران انتظار داریم، تغییرات گسترده در رفتارش است.»

دیلی‌بیست نوشته انتظار می‌رود سخنان رسمی جان بولتون درباره عدم تلاش برای تغییر نظام ایران با تردیدهای گسترده مواجه شود.

سخنان بولتون در حالی مطرح شده که «رودی جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ روز شنبه در اجلاس گروهک تروریستی منافقین سخنرانی کرد.

ترامپ، ۱۸ اردیبهشت‌ماه به طور یکجانبه با نقض تعهدات آمریکا ذیل توافق هسته‌ای برجام کشورش را از این توافق خارج کرد. خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌ها علیه ایران در دوره‌های ۹۰ و ۱۸۰ روز احیا خواهند شد.

دولت آمریکا بعد از خروج از برجام کارزاری همه‌جانبه برای اعمال فشار علیه ایران به راه انداخته و در تلاش است کشورهای دیگر را به حمایت از تحریم‌های یکجانبه علیه ملت ایران فرا بخواند.

واشنگتن به عنوان بخشی از این کارزار، کارگروهی مشترک همراه با رژیم صهیونیستی تشکیل داده که هدف آن تحریک به اغتشاش و ناآرام کردن ایران است. شواهد متعدد همچنین حاکی است حمایت از تجزیه‌طلبی و ناآرام کردن مرزهای ایران در رأس برنامه‌های ضدایرانی کاخ سفید قرار دارد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات