سیسمونی نوزاد زرد رنگ، چند ایده جالب


سیسمونی نوزاد زرد رنگ، چند ایده جالب

اگر این روزها مشغول تهیه سیسمونی برای نوزاد پسر خود هستید، حتماً با محدودیت انتخاب رنگ‌ها در سیسمونی پسرانه مواجه شده‌­اید.

اگر این روزها مشغول تهیه سیسمونی برای نوزاد پسر خود هستید، حتماً با محدودیت انتخاب رنگ‌ها در سیسمونی پسرانه مواجه شده‌­اید. رنگ­‌های انتخابی برای سیسمونی پسرانه معمولاً سرد و خنثی و مناسب با روحیه­ پسربچه­‌ها هستند، اما می‌توان از رنگ­‌های گرم­تری مانند رنگ زرد هم برای تزیین سیسمونی نوزاد پسر، استفاده کرد. برای آشنایی با ویژگی­‌های رنگ زرد و نحوه ترکیب کردن آن با رنگ­‌های دیگر برای ساخت و تزئین یک سیسمونی اتاق نوزاد متفاوت، در ادامه با ما همراه شوید .
ترکیب زرد و طوسی برای سیسمونی نوزاد پسر
از به‌روزترین و متداول‌ترین ترکیب­‌هایی که می‌توان با رنگ زرد کرد، ترکیب رنگ زرد و طوسی است. درآمیختن زرد سرزنده و شاد با رنگ طوسی می‌­تواند انتخاب مناسبی برای سیسمونی پسرانه باشد. این ترکیب رنگ پرطرفدار صرفاً پسرانه نیست و می­‌تواند انتخاب مناسبی برای سیمسونی اتاق نوزادی باشد که جنسیت او هنوز در هفته هشتم بارداری مشخص نشده است.

ترکیب زرد و سبز برای سیسمونی نوزاد پسر
رنگ­‌های زرد و سبز دوستان قدیمی هم هستند؛ اما از بهترین ترکیب‌های رنگی که می‌توان برای سیسمونی نوزاد پسر استفاده کرد، ترکیب رنگ زرد و سبز-آبی(سبز کله غازی) است. ترکیب رنگ شاد زرد با سبز-آبی که کمی خنثی­‌تر است، فضایی زیبا، سرزنده و دل‌نشین برای کودک پسر شما می‌­سازد و چشم را در طولانی‌مدت خسته نمی‌کند.

ترکیب زرد با کرم یا سفید برای سیسمونی نوزاد پسر
اگر تمایلی به استفاده از ترکیب رنگ‌های شادتر بالا ندارید و دوست دارید از رنگ‌­های ملایم‌­تری برای سیسمونی نوزاد پسر خود استفاده کنید، می‌توانید از ترکیب رنگ زرد با رنگ­های کرم و یا در بعضی موارد از ترکیب آن با رنگ سفید استفاده کنید. این ترکیب رنگ فضای ملایم­تر و آرام­تری را برای نوزاد شما ایجاد می‌کند.

آویزهای سیسمونی نوزاد پسر و تزئینات به رنگ زرد
چنانچه علاقه‌­ای به استفاده از رنگ زرد در رنگ دیوارها و یا طرح سیسمونی نوزاد پسر خود ندارید، می‌توانید از این رنگ در ساخت و تهیه­ آویزها و تزئینات سیسمونی نوزاد استفاده کنید. حیواناتی مثل زرافه، جوجه یا اشکال فانتزی زرد رنگ دیگر می‌توانند برای تهیه­‌ی این لوازم سیسمونی الهام‌بخش و جذاب باشند. از این اشکال و عروسک­ها برای تزئین کمدها، درودیوارهای اتاق نوزادتان استفاده کنید تا فضای شادتری برای او بسازید.

تأثیرات استفاده از رنگ زرد بر شخصیت کودک
تأثیر رنگ‌­ها بر حال و هوا و شخصیت انسان­ها غیرقابل‌انکار است. رنگ­‌ها می‌­توانند شما را تهییج، شاد، آرام و یا حتی عصبی و غمگین کنند. این تأثیر بر روی کودکان به دلیل حساس بودن آن­ها می‌تواند بیش از بزرگ‌سالان باشد. پس انتخاب رنگ مناسب برای اتاق و لوازم کودک شما می‌­تواند بر شخصیت آینده­ او تأثیر زیادی بگذارد.
رنگ زرد در ذهن بسیاری از ما با شادی و خوشحالی در ارتباط است. بررسی­ها نیز این رنگ روشن و شاد را رنگی مهیج و انگیزه‌بخش می­‌داند. زرد ملایم‌­تر می‌تواند به افزایش تمرکز کمک کند، درحالی‌که زرد­های روشن­تر قدرت حافظه را افزایش می‌بخشند. توجه کنید که زیاده‌­روی در استفاده از زرد روشن می‌­تواند باعث ایجاد حس اضطراب و عصبانیت در کودک شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته