سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدند


سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدند

رسانه کلیک – گوشی های سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس در معرض دید عموم قرار گرفتند. این دستگاه ها به ترتیب قیمتی برابر با 150 و 220 دلار دارند. سامسونگ از گوشی های گلکسی +J4 و گلکسی +J6 رونمایی کرد. این محصولات به ترتیب با قیمت های 150 و 220 دلار در کشور هند […] نوشته سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدند اولین بار در رسانه کلیک پدیدار شد.

رسانه کلیک – گوشی های سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس در معرض دید عموم قرار گرفتند. این دستگاه ها به ترتیب قیمتی برابر با 150 و 220 دلار دارند.

سامسونگ از گوشی های گلکسی +J4 و گلکسی +J6 رونمایی کرد. این محصولات به ترتیب با قیمت های 150 و 220 دلار در کشور هند به فروش می رسند. انتظار می رود این دستگاه ها در هفته های آینده در دیگر کشورهای آسیایی عرضه شود.

گوشی گلکسی J4 پلاس فاقد سنسور اثر انگشت بوده و از سیستم شناسایی چهره بهره می برد. نسخه بزرگتر این اسمارت فون، گلکسی جی 6 پلاس دارای اسکنر اثر انگشت روی فریم کناری خود است. این محصولات شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

گوشی گلکسی جی 4 پلاس در رنگ های مشکی، طلایی و صورتی به بازار عرضه می شود و گلکسی J6 پلاس با رنگ های مشکی، خاکستری و قرمز در اختیار خریداران قرار می گیرد.

گوشی گلکسی J6 پلاس به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده ولی گلکسی J4 پلاس دارای دوربین اصلی تکی است. این دو گوشی هوشمند از دوربین سلفی تکی بهره می برند.

سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدندسامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدند سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدندسامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدند سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدندسامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدند سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدندسامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس رونمایی شدند

سامسونگ این دو محصول جدید خود را به صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 و رزولوشن اچ دی پلاس مجهز کرده است. قدرت این گوشی های هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 425 و انرژی آن ها را باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

گلکسی J6 پلاس در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و گلکسی جی 4 پلاس با 2/3 گیگابایت رم به بازار عرضه می شود. خریداران می توانند گلکسی جی 6 پلاس را با 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و گلکسی جی 4 پلاس را با 16/32 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

سامسونگ برای این محصولات درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته و همچنین کاربران توسط آن ها می توانند از دو سیم کارت استفاده کنند. در آینده تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی J4 پلاس و J6 پلاس از سوی سازنده آن مشخص می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی