تقدیر وزیر ارتباطات از عملکرد مطلوب شرکت مخابرات ایران


تقدیر وزیر ارتباطات از عملکرد مطلوب شرکت مخابرات ایران

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، محمدجواد آذری جهرمی بابیان اینکه طی یک سال گذشته 177 روستا در این استان به تلفن ثابت دسترسی پیداکرده‌اند گفت: 62 روستا نیز در حوزه بانکداری الکترونیک از طریق پست‌بانک به دستگاه‌های خودپرداز مجهز شده‌اند. عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به اینکه در یک سال گذشته 79...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، محمدجواد آذری جهرمی بابیان اینکه طی یک سال گذشته ۱۷۷ روستا در این استان به تلفن ثابت دسترسی پیداکرده‌اند گفت: ۶۲ روستا نیز در حوزه بانکداری الکترونیک از طریق پست‌بانک به دستگاه‌های خودپرداز مجهز شده‌اند.
عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۷۹ کیلومتر فیبر نوری برای افزایش پایداری ارتباطات بین شهری استان اصفهان اجراشده است، تصریح کرد: پروژه فیبر خانگی در شهر اصفهان امروز با شش زیر پروژه به بهره‌برداری رسید تا مردم اصفهان بتوانند برای دسترسی به اینترنت بجای ADSL از فناوری فیبر خانگی نیز استفاده کنند. به بررسی مشکلات و موانع این حوزه در استان اصفهان می‌پردازد و از برخی شهرستان‌های استان اصفهان نیز بازدید می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس