تمرکز شرط اول و آخر فتح دربی


تمرکز شرط اول و آخر فتح دربی

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی پنجم مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تمرکز می‌تواند یکی از شروط اصلی فتح دربی پایتخت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تجربه نشان داده که نتایج ضعیف یا نتایج خیره‌کننده پیش از دربی تأثیری در نتیجه آن ندارد و چه بسا تیمی پیش از دیدار دربی ضعیف‌ترین نتایج را گرفته، اما توانسته بازی را به سود خود تمام کند.

هیچ تیمی در بازی دربی تا زمان سوت پایان بازی توسط داور از پیش برنده نیست و نمی‌تواند با قاطعیت سخن از پیروزی بزند، تیمی می‌تواند در دربی پیروز از میدان بیرون بیاید که با تمرکز بالا در زمین حاضر شود و تاکتیک مربیان را مو به مو اجرا کند.

شفر و برانکو دو مربی باتجربه سرخابی‌ها خوب می‌دانند که در صورت شکست در دربی باید یک سال مدام در رسانه‌ها و در تمرین پاسخ هواداران و خبرنگاران را بدهند، اما در صورت پیروزی هواداران آن تیم از او یک اسطوره می‌سازند و تا دربی بعدی شعارهایی برای کری‌خوانی علیه تیم رقیب در آستین خواهند داشت.

بنابراین پنجم مهر می‌تواند برای سرمربی آلمانی استقلال و کروات پرسپولیس روز شادی و غم باشد، باید منتظر ماند و در پایان بازی چهره هواداران دو تیم را نگاه کرده و آن وقت به قضاوت نشست.

انتهای پیام/4078/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق