انگلیسی‌ها باید مهمان‌نوازی یاد بگیرند


انگلیسی‌ها باید مهمان‌نوازی یاد بگیرند

صنعت مهمان‌نوازی یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین صنایع در انگلستان است؛ اما کمبود مهارت نیروی کار و ضعف سیستم آموزشی باعث کاهش کیفیت خدمات در این صنعت شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از کیواس‌واونیوز، مهمان‌نوازی یکی از بنیان‌های اساسی در رشد اقتصاد انگلستان است. فعالیت اقتصادی این صنعت 130 میلیارد پوند سودآوری دارد که 29 میلیارد پوند مالیات برای دولت انگلستان به ارمغان می‌آورد. بیش از 3 میلیون نفر در این صنعت مشغول به کار هستند. صنعت مهمان‌نوازی سومین کارفرمای بزرگ بخش خصوصی است که حدود 10 درصد از شغل‌های مردم انگلستان در این شاخه قرار دارند.

صنعت مهمان‌نوازی شاخه‌ای گسترده از صنعت خدمات است که شامل ارائه مکان‌های اقامتی، برنامه‌ریزی مراسم، شهربازی‌ها، حمل‌ونقل، خطوط کشتی‌های کروز و خدمات گردشگری می‌شود.

مهمان‌نوازی، صنعتی چند میلیارد دلاری در جهان است که در آن شغل‌های فراوانی قابل‌تعریف است، برای نمونه یک واحد مهمان‌نوازی مانند رستوران، هتل یا یک پارک تفریحی شامل کارگروه‌های مختلفی از قبیل تعمیر و نگهداری تأسیسات و عملیات خانه‌داری، باربری، آشپزخانه، مدیریت، بازاریابی و منابع انسانی است.

با این حال صنعت مهمان‌نوازی در انگلستان با مشکلات زیادی روبه‌رو است که شامل کمبود مهارت‌های اساسی و گردش مالی بالا می‌شود. همچنین مهمان‌نوازی به‌عنوان صنعتی در نظر گرفته نمی‌شود که منجر به حرفه‌ای درازمدت برای فرد شود.

این مشکلات باید برطرف شوند تا صنعت مهمان‌نوازی بتواند منجر به رشد اقتصادی و اشتغال پایدار شود و بعد از برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) به بقای خود ادامه دهد.

دولت انگلستان باید همکاری‌های خود با صنعت مهمان‌نوازی را افزایش دهند تا با مشکلات آن آشنا شوند و سیاست‌هایی را در این باره اجرایی کنند.

صنعت مهمان‌نوازی یکی از عوامل کلیدی در رشد اقتصادی انگلستان است و می‌تواند طی پنج سال آینده بیش از 200 هزار شغل در این کشور ایجاد کند. در حال حاضر سیستم آموزشی انگلستان موفق نشده است صنعت مهمان‌نوازی را به‌عنوان گزینه شغلی درازمدت به دانشجویان معرفی کند.

انتهای پیام/4021/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت