قاری زاده و نگارش فیلمنامه‌ای در ژانر کودک


قاری زاده و نگارش فیلمنامه‌ای در ژانر کودک

کارگردان سینما از ساخت چهارمین فیلمش در ژانر کودک خبر داد.

مجید قاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: این روزها در حال نگارش فیلمنامه‌ای درباره کودک و نوجوان هستم.

قاری‌زاده با بیان اینکه از بین ده فیلم سه فیلمم در ژانر کودک بوده است افزود:‌ هنوز نامی برای این فیلمنامه در نظر نگرفتم اما این چهارمین فیلم برای ساخت در ژانر کودک خواهد بود.

کارگردان رفقای خوب درباره اینکه درحالی که به سینمای کودک اهمیتی داده نمی‌شود و سینمایی برای اکران ندارد گفت: متاسفانه هیچ سالنی برای سینمای کودک در نظر گرفته نمی شود و هیچ اهمیتی به این ژانر داده نشده است.

وی با بیان اینکه باید پاتوق فرهنگی برای خانواده‌ها درست شود اظهار کرد: اگر پاتوقی برای خانواده‌ها ایجاد شود که همیشه بیایند و فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در آنجا ببینند کار خوبی در راستای کودکان انجام داده‌ایم.

قاری‌زاده ادامه داد: تمام کارهایی که برای سینمای کودک انجام دهیم به تنهایی کافی نیست بلکه آموزش و پرورش هم باید قدم جلو بگذارد.

وی با بیان اینکه دبیری که برای جشنواره‌ کودک و نوجوان انتخاب می‌شود باید دغدغه کودک داشته باشد اظهار کرد: هرگاه دبیری انتخاب شد و راه‌حلی درست کرد قطعا مدیری بوده که 12 ماه دغدغه فرهنگی داشته است.

به گزارش آنا، قاری‌زاده پیش از این فیلم‌های رفقای خوب، پسران آجری، جوانی، زن امروز، بی‌قرار، شقایق، دخترم سحر، سرزمین آرزوها و پدربزرگ را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/4046/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری