20 پروژه عمرانی در روستای اخترآباد ملارد افتتاح می‌شود/ انجام 6 هزار و 800 ویزیت پزشکی رایگان در اردوهای جهادی


20 پروژه عمرانی در روستای اخترآباد ملارد افتتاح می‌شود/ انجام 6 هزار و 800 ویزیت پزشکی رایگان در اردوهای جهادی

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان تهران از افتتاح 20 پروژه عمرانی با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در روستای اخترآباد شهرستان ملارد خبر داد.

مصطفی هدایی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) برای هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار ویژه‌برنامه در 300 محور تدارک دیده است.

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان تهران گفت: دوشنبه دوم مهرماه، با حضور سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) 20 پروژه عمرانی و خدماتی در روستای اخترآباد شهرستان ملارد به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه‌ها به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) آماده شده است.

وی ادامه داد: فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فقط به حوزه عمرانی محدود نیست. این فعالیت‌ها مبتنی بر یک فرایند است که در آن نیازهای منطقه هدف، شناسایی می‌شود. نیروها پس از برآورد اولیه، با تمام توان در آن منطقه مستقر می‌شوند و معمولاً چند ماه کار مستمر و منظم در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی انجام می‌شود. در نهایت هم افراد مطمئن و متعهدی که توسط خود اهالی معرفی شده و توسط قرارگاه آموزش دیده‌اند به‌عنوان مدیران محلات در آن منطقه محروم یا روستا، ادامه فعالیت‌ها را پیگیری می‌کنند.

6 هزار و 800 ویزیت پزشکی رایگان در اردوهای جهادی

هدایی گفت: اردوهای جهادی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) از 9 تا 29 شهریور در سراسر کشور اجرا شد. تا به امروز بالغ بر 372 گروه جهادی با ظرفیتی بیش از 6200 نفر در مناطق محروم و حاشیه‌ای پایتخت خدمت‌رسانی کرده‌اند. این خدمت‌رسانی در حوزه‌های فرهنگی، پزشکی، عمرانی و بهداشتی انجام شده است.

مصطفی هدایی اظهار کرد: طبق آخرین آمار بالغ بر 6 هزار و 800 ویزیت پزشکی رایگان انجام شده است و بیمارانی که لازم بود تحت مراقبت پزشک باشند، به نزدیک‌ترین مراکز درمانی شهرستان معرفی شدند. در این بازه زمانی، بالغ بر 451 پروژه عمرانی از جمله بازسازی و مرمت خانه افراد نیازمند انجام شد. ضمن این‌که بیش از 14 هزار و 200 وعده غذایی بین محرومان توزیع شد. گروه‌های جهادی همه توان خود را بسیج کرده‌اند تا بتوانند خدماتی که شایسته مردم عزیز شهرستان‌های استان تهران است، ارائه دهند.

انتهای پیام/4072/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس