پایش فرهنگی و سلامت از دانشجویان جدیدالورود انجام می‌شود


پایش فرهنگی و سلامت از دانشجویان جدیدالورود انجام می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: پایش فرهنگی و سلامتی بود نیز از دانشجویان انجام شد؛ که بر این اساس علاقه دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، مورد ارزیابی قرار گرفت. 

حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا‌، اظهار کرد: برای ورودی‌های جدید ستاد استقبال برای رفاه حال نودانشجویان در نظر گرفته‌ شده که وقتی دانشجویان وارد دانشگاه می‌شوند، سردرگم نباشند.

وی با بیان اینکه مشاوره‌ آموزشی و فرهنگی به نودانشجویان ارائه می‌شود افزود: همچنین برای رفاه حال‌ دانشجویان غرفه‌های خدماتی نظیر پست، پیشخوان دولت، عکاسی، کپی و... در نظر گرفته‌ شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: این غرفه‌ها از ابتدای هفته گذشته و هنگام ثبت‌نام مقطع دکتری برپا شده است.

ذاکر ادامه داد: در بدو ورود دانشجویان جدیدالورود، به دلیل تقارن با محرم، ایستگاه صلواتی احداث شد که از آنها پذیرایی صورت می‌گرفت.

وی اظهار کرد: پایش فرهنگی و سلامتی بود نیز از دانشجویان انجام شد؛ که بر این اساس علاقه دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: جلسات توجیهی در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی برای دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/4007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟