دانشجویان از وسایل خوابگاه مراقبت می‌کنند، حقوق می‌گیرند


دانشجویان از وسایل خوابگاه مراقبت می‌کنند، حقوق می‌گیرند

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در نگهداری از وسایل خوابگاه شرکت می‌کنند و برایشان کار دانشجویی محاسبه می‌شود.

شورایار خوابگاه جشنواره دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت یک هسته مرکزی دارد که بر مشکلات صنفی کل دانشگاه نظارت دارد؛ اما به دلیل وسعت این دانشگاه و خوابگاه‌هایی زیادی این دانشگاه در سراسر تهران دارد، شورای صنفی برای هر خوابگاه یک شورایار تعیین کرده است.

رضا آذر منش در ادامه افزود: شورایار هر مجتمع خوابگاهی وظیفه رسیدگی به وضعیت صنفی دانشجویان را بر عهده دارد و از خود دانشجویان برای مدیریت خوابگاه استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این خوابگاه کار بین دانشجویان قسمت می‌شود ادامه داد: در هر خوابگاه کارها و مسئولیت‌های مختلفی تعریف‌شده است و اتاق ورزش، اتاق لباسشویی و اتو ازجمله آن‌ها است.

شورایار خوابگاه جشنواره دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: برای مدیریت بهتر خوابگاه از دانشجویان خواسته‌ایم به ما کمک کنند به این صورت که هر دانشجویی عهده‌دار یکی از وسایل خوابگاه می‌شود. یکی از دانشجویان عهده‌دار اتو، یکی وسایل ورزشی و ... می‌شوند. درصورتی‌که سایر دانشجویان به این وسایل نیاز پیدا کنند با مراجعه به متصدی وسیله کارت می‌گذارد و وسیله موردنیاز را قرض می‌گیرد و بعد از استفاده آن را به متصدی برمی‌گرداند.

وی در ادامه اضافه کرد: کاری که این گروه از دانشجویان انجام می‌دهند به‌منزله کار دانشجویی محاسبه می‌شود و بسته به میزان فعالیت و ساعت‌های حضور این دانشجویان برایشان بین ۵۰ تا ۸۰ ساعت کار محاسبه می‌شود و بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان نیز حقوق دریافت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این کار گروهی از دو جنبه قابل‌بررسی است نخست آنکه خود دانشجویان در مدیریت خوابگاه سهیم می‌شوند و از سوی دیگر می‌تواند زمینه‌ای برای فعالیت دانشجویان باشد.

انتهای پیام/۴۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا