تشکل‌های دانشجویی به استقبال دانشجویان جدیدالورود می‌روند


تشکل‌های دانشجویی به استقبال دانشجویان جدیدالورود می‌روند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به برنامه‌های استقبال از دانشجویان جدیدالورود گفت: غرفه‌هایی در اختیار بسیج دانشجویی، کانون‌ها و حتی انجمن‌های علمی قرار داده شده است که در طرحی به‌عنوان همکاردانشجو به دانشجویان جدیدالورود کمک می‌کنند.

محمد کهن‌دل در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ درباره برنامه استقبال از دانشجویان جدیدالورود واحد تهران جنوب اظهار کرد: در بدو ورود از دانشجویان جدید استقبال می‌شود و غرفه‌هایی در اختیار بسیج دانشجویی، کانون‌ها و حتی انجمن‌های علمی قرار داده شده است که در طرحی به‌عنوان همکاردانشجو به دانشجویان جدیدالورود کمک می‌کنند.

وی افزود: هر کدام از انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی در این غرفه‌ها محصولات خودشان را ارائه می‌دهند که این کار به عضوگیری این تشکل‌ها نیز کمک می‌کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تصریح کرد: بروشور یازده صفحه‌ای تهیه شده و در تیراژ 5 هزار نسخه‌ای در اختیار دانشجوها قرار گرفته که در آن به معرفی دانشگاه پرداخته شده است. همچنین خدمات معاونت پژوهشی، معاونت فرهنگی، معاونت آموزشی، کانون‌ها، تشکل‌ها، بسیج و ... در این بروشور مجموعه معرفی شده‌اند.

کهن‌دل عنوان کرد: بعد از ثبت‌نام ادر واسط مهر ماه همایش جشن ورود نیز برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاه و کارگاه‌هایی نیز در مورد مواد مخدر، در نیمه دوم مهرماه برپا خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، غرفه‌ها تا اتمام تاریخ ثبت‌نام دانشجویان برقرار است.

انتهای پیام/4007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس