سریال سیمپسون ها با انتشار لوگویی تولید فصل سی ام خود را جشن گرفت


سریال سیمپسون ها با انتشار لوگویی تولید فصل سی ام خود را جشن گرفت

رسانه کلیک – هفته آینده اولین قسمت از فصل 30 سریال سیمپسون ها روی آنتن می رود. در همین راستا لوگویی برای این سریال طراحی شده است. سریال سیمپسون ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اولین قسمت از این سریال در ماه دسامبر سال 1989 پخش شد. این سریال در مدت زمان حضور خود روی […] نوشته سریال سیمپسون ها با انتشار لوگویی تولید فصل سی ام خود را جشن گرفت...

رسانه کلیک – هفته آینده اولین قسمت از فصل 30 سریال سیمپسون ها روی آنتن می رود. در همین راستا لوگویی برای این سریال طراحی شده است.

سریال سیمپسون ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اولین قسمت از این سریال در ماه دسامبر سال 1989 پخش شد. این سریال در مدت زمان حضور خود روی آنتن میزبان ستاره های زیادی به عنوان مهمان بوده است.

این انیمیشن تا به امروز جوایز زیادی شامل 33 جایزه امی را تصاحب کرده که بیشترین تعداد جایزه برای یک سریال انیمیشنی محسوب می شود (برندگان جوایز امی 2018 مشخص شدند). شبکه FOX امروز یکی از افتخارات این مجموعه را جشن گرفته است.

فصل جدید سریال Simpsons در تاریخ 30 سپتامبر از شبکه فاکس پخش می شود. در این فصل شخصیت های معروف زیادی مانند گل گدوت، امیلی دشانل، جاناتان گروف، دیو اتل و پیتر هولمز به عنوان مهمان حضور دارند.

مت گرینیگ یکی از سازندگان اصلی این سریال انیمیشنی محسوب می شود. در سال گذشته میلادی گرینیگ به علت طراحی یک شخصیت هندی، آپو ناهاساپیماپتیلون با مشکلات زیادی مواجه شد. Hari Kondabolu به همراه دیگر کمدین های هندی به نحوه طراحی این شخصیت اعتراض داشتند.

سریال سیمپسون ها با انتشار لوگویی تولید فصل سی ام خود را جشن گرفت

سریال سیمپسون ها با انتشار لوگویی تولید فصل سی ام خود را جشن گرفت

این سریال در زمان حضور خود روی آنتن فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده با این حال موفق شده محبوبیت خود را حفظ کند. این سریال که 30 سال از شروع پخش آن زمان می گذرد، میزبان مهمان های زیادی بوده است. در صورتی که سریال سیمپسون ها بتواند محبوبیت را میان بینندگان حفظ کند، احتمال طراحی لوگو فصل 40 آن نیز وجود دارد.

در این سریال بازیگران زیادی به صداپیشگی پرداخته اند که در این میان می توان به هانک آزاریا، هری شیرر، دن کستلانتا، نانسی کارترایت، یاردلی اسمیت و جولی کاونر اشاره کرد. این مجموعه طولانی ترین سریال در تاریخ کشور ایالات متحده آمریکا محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا