راه اندازی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت
مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی FC.behdasht.gov.ir راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ مصطفی پریدار با اعلام این خبر افزود: با استقرار این سامانه مردم شریف ایران میتوانند از هر نقطه از کشور بدون مراجعه حضوری به ستاد مرکزی، نامهها و مکاتبات خود را ارسال و با استفاده از کد پیگیری دریافتی، درخواستهای خود را تا دریافت نتیجه از طریق این سامانه که متصل به سامانه اتوماسیون اداری وزارت (دیدگاه) است، پیگیری کنند، همچنین تمامی مراحل مکاتبه از ثبت تا تمام ارجاعات و اقدامات انجام شده از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی میشود.
وی طراحی و اجرای این سامانه را گامی بزرگ در جهت اجرای الزامات دولت الکترونیک، تکریم مراجعان و نیز بی نیازی مردم به مراجعه حضوری برای ثبت و پیگیری درخواستها و نامههای خود از شهرها و استانهای مختلف با توجه به حجم مراجعات و مکاتبات بسیار زیاد مردمی به ستاد مرکزی دانست و گفت: این سامانه به طور قطع میتواند منجر به شفاف سازی و تسریع در فرآیند پاسخگویی و نیز تسریع در انجام اقدامات لازم برای درخواستهای ارسالی مراجعان شود.
پریدار همچنین از مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف ستادی خواست تا در جهت توسعه و استقرار کامل این سامانه و اطلاع کامل مراجعان از وضعیت نامه ارسالی خود، همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان ضمن تشکر از همکاران اداره کل امور پشتیبانی و رفاهی، مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری و مرکز آمار و فناوری اطلاعات، از تکمیل این سامانه به منظور دسترسی مراجعان و متقاضیان به نامههای صادره مربوطه به درخواستهای خود در آیندهای نزدیک نیز خبر داد.
سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق نشانی FC.behdasht.gov.ir در دسترس مردم قرار دارد.