کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان


ساختن کاردستی آدم برفی یک کار راحت و جالب است برای ساختن این کاردستی می توانید از ایده های مختلفی استفاده کنید و با استفاده از وسایل مختلف دور ریختنی یک کاردستی زیبا درست کنید. ساختن کاردستی به کمک والدین یکی از روش های مناسب برای تقویت حس توانمندی و اعتماد به نفس در کودکان می باشد. ساخت کاردستی برای کودکان از جذابیت زیادی برخوردار است. استفاده...

ساختن کاردستی آدم برفی یک کار راحت و جالب است برای ساختن این کاردستی می توانید از ایده های مختلفی استفاده کنید و با استفاده از وسایل مختلف دور ریختنی یک کاردستی زیبا درست کنید. ساختن کاردستی به کمک والدین یکی از روش های مناسب برای تقویت حس توانمندی و اعتماد به نفس در کودکان می باشد.

ساخت کاردستی برای کودکان از جذابیت زیادی برخوردار است. استفاده از انواع کاردستی با مقوا و کاغذهای رنگی و همچنین کاردستی نمدی برای ساخت آدم برفی گزینه های ایده آلی محسوب می شوند.

کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساختن کاردستی آدم برفی با جوراب:

یکی از ایده های جالب برای درست کردن این کاردستی استفاده از جوراب دور ریختنی است. برای انجام این کار نیاز به یک جوراب سفید، ، مقوا یا دکمه برای تزیین و چسب مایع دارید.

ابتدا جوراب را با هر وسیله ی دور ریختنی مثل: پارچه یا ماش پر کرده و قسمت باز جوراب را با نخ ببندید سپس نخ کاموایی را دور جوراب پر شده بپیچید به طوری که به دو قسمت تقسیم شود قسمتی که سر آدم برفی و قسمتی که تنه ی آن را می سازد.

بعد با استفاده از یک مقوا یا چشم های عروسکی، چشم آن ر ا تزیین کنید. برای ساختن کلاه آدم برفی می توانید قسمت بالایی و کش دار یک جوراب دیگر را قیچی کنید و انتهای ان را به هم بدوزید و از باقیمانده ان برای ساختن شال گردن استفاده کنید.

کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساختن آدم برفی با جوراب

خلاقیت های زیبا برای ساخت آدم برفی

برای ساخت کاردستی کودکانه آدم برفی روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید برای این کار از پنبه، شیشه و یا مقوا نیز استفاده کنید. این روش ها برای تهیه کاردستی یا ماکت آدم برفی بسیار راحت و در عین حال زیبا می باشند.

کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی و دکوری آدم برفی با شیشه

کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی جالب و مخصوص آدم برفی

کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی با لامپ به شکل آدم برفی

کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساختن آدم برفی کاردستی با پنبه

کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساختن آدم برفی با مقواکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

آدم برفی دست ساز با کاغذکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساختن کاردستی به روش سادهکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساختن کاردستی عروسکی آدم برفیکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی با کاغذ برای کودکان به شکل آدم برفیکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی مقوایی آدم برفیکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی با خمیر بازی به شکل آدم برفیکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان کاردستی با لیوان یکبار مصرفکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساخت آدم برفی با پارچهکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساخت آدم برفی با لیوان یکبار مصرفکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان روش راحت و آسان کاردستی آدمک برفیکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی با در نوشابه به شکل آدم برفیکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان کاردستی با استفاده از کاغذ مخصوصکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

ساختن آدم برفی با بشقاب کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی زیبای آدم برفیکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی با پارچه پنبه ای کاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

کاردستی جالب و متفاوتکاردستی آدم برفی زیبا برای کودکان

در این مطلب با ایده های جدید و متنوعی برای ساخت کاردستی آدم برفی آشنا شدید. امیدواریم با استفاده از این ایده ها و نمونه ها بتوانید یک کاردستی زیبا به همراه فرزندتان درست کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کاردستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل