خرید گران قیمت ژوپیرلیگ همچنان دور از ترکیب


خرید گران قیمت ژوپیرلیگ همچنان دور از ترکیب

غیبت در ژوپیرلیگ و لیگ قهرمانان اروپا کم بود حالا غیبت در رقابت های حذفی بلژیک هم به آن اضافه شد تا طرفداران بروژ با شوک جدیدی در قبال خرید گران قیمت خود روبرو شوند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

بنا به اعلام رسانه های معتبر بلژیک روند بهبودی ستاره ایرانی بروژ طولانی تر از چیزی بود که پزشکان در ابتدا پیش بینی کرده بودند چون کاوه رضایی بعد از غیبت در ژوپیرلیگ و لیگ قهرمانان اروپا حالا فرصت همراهی این تیم در رقابت های حذفی را نیز از دست داده است.

بروژ امروز در حالی به مصاف خنت می رود که در فهرست نفرات اعلام شده از سوی ایوان لکو برای حضور در این جدال سرنوشت ساز خبری از ستاره ایرانی نیست تا برای سومین بازی متوالی در رقابت های داخلی و اروپایی غیبت کاوه رضایی به چشم بیاید. مصدومیت از ناحیه زانو و ران پای راست خرید پنج میلیون یورویی را به مشتری پر و پا قرص کلینیک باشگاه تبدیل کرده است تا جایی که سایت های بلژیکی امروز از شوک دیگر پیرامون این بازیکن به بروژی ها خبر دادند.

سایت Het Laatste Nieuws در گزارش تکمیلی از دوری مهاجم ایرانی نوشت:« روند درمان کاوه رضایی طولانی شده است تا جایی که پزشکان بروژ به ایوان لکو اعلام کردند روی ستاره ایرانی خود برای رقابت های حذفی هم نمی تواند حسابی باز کند. بروژ چهارشنبه شب باید در دور اول رقابت های حذفی در خانه تیم دسته دومی دنیز به میدان برود که در این بازی هم کاوه نمی تواند هم تیمی های خود را همراهی کند».

این در حالی است که پزشکان باشگاه بروژ هنوز موضع رسمی در قبال زمان بازگشت کاوه رضایی به تمرینات گروهی نداشته اند تا ابهام در خصوص وضعیت این خرید پر سرو صدای باشگاه در تابستان همچنان بر قوت خود باقی باشد. ابهامی که می تواند مانع حضور او در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های آسیا 2019 نیز شود چون با توجه به این که اردوی از هفته آینده در تهران استارت می خورد بعید است باشگاه بلژیکی اجازه جدایی به ستاره ایرانی بدهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!