حزب‌الله: دستانی شیطانی در پشت پرده حمله تروریستی اهواز است


حزب‌الله: دستانی شیطانی در پشت پرده حمله تروریستی اهواز است

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه شنبه در بیانیه حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرد که «دستانی شیطانی و خبیث» در پشت این اقدام جنایت‌کارانه وجود دارد تا به امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

به گزارش وب‌سایت خبری جنبش حزب‌الله، این جنبش ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی مذکور، این حادثه را صمیمانه به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران و «اهالی شریف» اهواز تسلیت گفت.

حزب‌الله در این بیانیه از خداوند متعال برای خانواده‌های شهداء صبر و استقامت و برای مجروحان این حادثه تروریستی شفای عاجل طلب کرد.

جنبش مقاومت لبنان در بیانیه خود با بیان اینکه دستانی شیطانی و خبیث در پس پرده عملیات تروریستی امروز اهواز قرار دارد، علت این حادثه را «پایبندی کامل جمهوری اسلامی ایران به حاکمیت کامل و مخالفت با سیاست تبعیت از آمریکا» دانست.

حزب‌الله همچنین حمله تروریستی امروز اهواز را «وکنش صریح و مستقیمی» بر پیروزی‌های بزرگی دانست که محور مقاومت در منطقه رقم زده‌اند.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «این عملیات [تروریستی] ادامه نمونه‌های دیگری از جنگ‌هایی است که ایالات متحده آمریکا و متحدان آن مستقیما یا با وساطت آن را شروع کرده‌اند و تحریم ها و محاصره اقتصادی ظالمانه از جمله این جنگ‌هاست».

در پایان بیانیه حزب‌الله تأکید شده است که حملات تروریستی این چنینی هرگز نمی‌تواند بر روحیات، توانمدی‌ها، حضور سیاسی و میدانی ایران و حمایت این کشور از جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و مستضعف در جهان تأثیری بگذارد.

صبح شنبه در جریان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح ایران، عناصر تروریستی گروهک الاهوازیه با تیراندازی به سمت این مراسم 29 تن را شهید و ده‌ها تن دیگری را زخمی کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد