گشایش مدارس سما در رفسنجان


گشایش مدارس سما در رفسنجان

مدارس سما رفسنجان صبح امروز با حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما، مسئولان دانشگاهی و شهرستان، دانش‌آموزان و والدین آنان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رفسنجان، علیرضا منظری توکلی رئیس سازمان سما و معاون دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم زنگ آغاز کار مدرسه سما رفسنجان را به صدا درآورد و گفت: در کشور کمتر اتفاق افتاده که سال اول افتتاح، یک مدرسه بیش از 160 نفر ثبت نام داشته باشد و دلیل آن این است که مردم رفسنجان به دلایل متعدد علاقه و دلبستگی به دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان دارند.

امان‌الله علیمرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان هم گفت: تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران به بار نشست تا امروز شاهد گشایش مدرسه سما باشیم، امید است که در مسیر تعلیم و تربیت و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

رئیس مرکز سما رفسنجان نیز اظهار کرد: از آبان 1396 فعالیت‌ها برای گشایش مدارس سما در رفسنجان آغاز و امروز همان‌طور که شاهد هستیم، تلاش‌ها به بار نشست و مدارس سما افتتاح شد.

حمید محمدی گفت: مهر 1398 افتتاحیه پایه دوم دبستان و مهر 1399 پایه اول دبیرستان و سال 1400 همه مقاطع تحصیلی در مدارس سما رفسنجان فعال خواهد شد.

گشایش مدارس سما در رفسنجانگشایش مدارس سما در رفسنجانگشایش مدارس سما در رفسنجانگشایش مدارس سما در رفسنجانگشایش مدارس سما در رفسنجان

انتهای پیام/4062/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس