رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش


رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش

راش به دنبال ترکیب توانایی‌های آفرود با پرفورمنس روی جاده به بهترین شکل ممکن بوده و به همین خاطر از پیکاپ جدید F-150 SC 2018 رونمایی کرده است. این خودرو به پکیج سوپرشارژر TVS R2650 راش، سیستم تعلیق مسابقه‌ای و پیشرفته‌ی فاکس و طیف متنوعی از قطعات ظاهری پرفورمنس مجهز شده است. نیروبخش این پیکاپ... نوشته رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش به صورت...

راش به دنبال ترکیب توانایی‌های آفرود با پرفورمنس روی جاده به بهترین شکل ممکن بوده و به همین خاطر از پیکاپ جدید F-150 SC 2018 رونمایی کرده است.

رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش
این خودرو به پکیج سوپرشارژر TVS R2650 راش، سیستم تعلیق مسابقه‌ای و پیشرفته‌ی فاکس و طیف متنوعی از قطعات ظاهری پرفورمنس مجهز شده است.

رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش
نیروبخش این پیکاپ تیون شده پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری فورد است که هم‌اکنون قدرت 650 اسب بخاری و گشتاور 827 نیوتون متری دارد. این قدرت و گشتاور به لطف یک سوپرشارژر و بازنگری در پیشرانه میسر شده است. صدای پیشرانه نیز با سیستم اگزوز پرفورمنس دوگانه استاندارد و یا سیستم اگزوز فعال سفارشی افزایش می‌یابد. راننده با استفاده از سیستم فعال می‌تواند بین حالت‌های پرطنین یا آرام یکی را انتخاب کند.

دیگر بهبودهای این خودرو شامل سیستم تعلیق پیچشی 2.0، افزایش 5 سانتی‌متری بخش جلو، رینگ‌های 20 اینچی راش و یک دست لاستیک میکی تامپسون باجا می‌باشد.

رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش
جک راش درباره محصول جدید شرکتش می‌گوید:

راش با افتخار محصولاتی خلاقانه و قدرتمند را در اختیار مشتریان می‌گذارد. F-150 SC 2018 ما آماده‌ی کشیدن تریلر، قایق لوکس و… مشتریان است.

از نظر طراحی و ظاهری این خودرو دارای جلوپنجره خاص راش، کاور سپر مخصوص و قوس‌های چرخ با عناصر نورانی است. خریداران همچنین می‌توانند با چندین گزینه‌ی گرافیکی ظاهر خودروی خود را سفارشی‌تر کنند.

داخل این پیکاپ نیز نشان کنسول سریال دار، صندلی‌های چرمی مشکی و کیت کاربردی آفرود بکار رفته‌اند. نهایتاً باید به پوشش سریال دار پیشرانه با نام فردی که خودرو را ساخته اشاره کرد.

رونمایی از F-150 SC سوپرشارژر راش
قیمت راش F-150 SC 2018 از 22999 دلار آغاز می‌شود که این به جز قیمت پایه ی خودرو می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید