گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر


گردنبند های چوکر از راه رسیدند! در صنعت مد، همواره انواع متنوعی از زیورالات با طرح های مختلف وجود داشته است. اما بسیاری از مردم برای بازگشت برخی از این مدل ها روزشماری کرده و منتظر بوده اند. خبر خوب این است که گردنبند های چوکر، با شکل های بسیار زیبا تری در مقایسه با گذشته، به پیش ما بازگشته اند. آن ها یکی از پرطرفدار ترین گردنبند ها در سال های...

گردنبند های چوکر از راه رسیدند!

در صنعت مد، همواره انواع متنوعی از زیورالات با طرح های مختلف وجود داشته است. اما بسیاری از مردم برای بازگشت برخی از این مدل ها روزشماری کرده و منتظر بوده اند.

خبر خوب این است که گردنبند های چوکر، با شکل های بسیار زیبا تری در مقایسه با گذشته، به پیش ما بازگشته اند. آن ها یکی از پرطرفدار ترین گردنبند ها در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بوده اند و قرار است در سال ۲۰۱۸ نیز پر قدرت تر در کنار ما باقی بمانند. امروزه این گردنبند ها را بر گردن بسیاری از افراد مشهور و حتی مردم عادی مانند دختران جوان، می توانیم ببینیم.

اگر شما در مورد گردنبند های چوکر با افرادی که دایم دنیای زیورآلات و اکسسوری را دنبال میکنند صحبت کنید، آن ها خیلی سریع به شما می گویند که این گردنبند ها در خلال سال های ۱۹۹۰ میلادی بسیار محبوب بوده اند.

اگرچه:

گردنبند های چوکر بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارند و اگر با دقت بیشتری بررسی کنید، متوجه خواهید شد که در هر دهه به نحوی خود را در شکل پوشش و ظاهر مردم نشان داده اند. با یک بررسی سریع در موزه ی هنر های معاصر بوستون، می توانید ببینید که تاریخ اولین استفاده از گردنبند های چوکر به بازه ی زمانی بین ۱۵۰۰ تا ۲۴۰۰ قبل از میلاد مسیح باز می گردد.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چوکر مشکی طلایی

گردنبند چوکر به چه معنا است ؟

ممکن است این سوال عجیب به نظر برسد، اما یکی از پرسش های متداول مردم این است که معنای گردنبند چوکر چیست؟ و اینکه آیا پوشیدن این گردنبند نماد موضوع و یا مذهب خاصی است؟ در حالی که مدل های جدید گردنبند های چوکر براق تر از پیش هستند و توجهات بسیار زیادی را به خود جلب می کنند، به نظر می رسد که در مورد این نوع از گردنبند ها نظرات مختلف و بحث برانگیزی نیز وجود دارد.

گردنبند چوکر یک گردنبند ساده و زیبا است. آن ها معمولا به گردن چسبیده و در واقع یکی از بهترین زیورآلات برای نشان دادن زیبایی گردن های بلند و کشیده هستند. این گردنبند ها معنایی متفاوت با سایر آویز ها و زیورآلاتی که شما روزانه می پوشید نداشته و در واقع تنها برای زیبا تر کردن ظاهر شما هستند.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چهار زنجیره قلب

آیا این معنای بد بودن گردنبند های چوکر است؟

آیا من نباید از گردنبند های چوکر استفاده کنم؟ نه اصلا این طور نیست. در خلال سال های ۱۹۹۰، گردنبند های چوکر در فرش قرمز ها و توسط افراد بسیار تاثیر گذار جامعه پوشیده و استفاده شده اند، مانند آنچه امروز شاهد آن هستیم. البته در این میان، سایر فرهنگ ها نیز به طور جداگانه از این گردنبند ها استقبال کرده اند.

اگر هنوز برای پوشیدن گردنبند های چوکر مطمئن نیستید، بهتر است به سراغ مقالاتی که لباس ها و زیورآلات عجیب دیگری را پیشنهاد می کنند رفته و گردنبند های چوکر را با آن ها مقایسه کنید. رژلب های قرمز، دامن های کوتاه با نقش های پلنگی، جوراب شلواری های توری، کفش های پاشنه بلند و لباس های چرم! آیا این ها شبیه لباس های معمولی هستند؟ البته شما در انتخاب ظاهر خود آزاد هستید، و می توانید هر روز این لباس ها را به تن کنید، اما در نهایت این انتخاب شماست و کسی اجازه ندارد شما را به خاطر ظاهرتان قضاوت کند.

چه نتیجه ای می توانیم بگیریم؟ می توانیم نتیجه بگیریم که در نهایت پوشیدن و یا نپوشیدن گردنبند های چوکر به انتخاب و استایل شما بستگی دارد. گردنبند های چوکر، امروزه پرطرفدار هستند و به شکل های بسیار زیبایی در بازار وجود دارند.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند سه زنجیره با سنگ

حال می توانیم به بخش مهمتر از این گزارش برویم:

نحوه ی درست پوشیدن گردنبند چوکر

در واقع برای پوشیدن گردنبند های چوکر، هیج روش خاص و فرمول منحصر به فردی وجود ندارد. اما توصیه های مناسب و لازمی در خصوص پوشیدن این گردنبند ها وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.اگر یک گردنبند چوکر به صورت مناسب طراحی شده باشد، افراد با هر سن و در هر موقعیتی می توانند از آن ها استفاده کنند. شما می توانید راهنمای ساده ی ما را برای استفاده ی درست از این گردنبند ها دنبال کنید. این متن می تواند هم برای افرادی که به تازگی استفاده از این گردنبند ها را آغاز کرده اند و هم برای افرادی که طرفدار گردنبند های چوکر بوده و می خواهند از آخرین اخبار مربوط به این گردنبند ها در سال ۲۰۱۸ با خبر شوند، مناسب است.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چوکر سکه ای طلایی

توصیه اول:استفاده از گوشواره های کوچک به همراه گردنبند چوکر

یکی از بهترین ایده ها این است که از گوشواره های کوچک به همراه گردنبند چوکر استفاده کنید.چرا که گردن شما در امتداد صورت شما قرار دارد و گوشواره های بزرگ ممکن است با قرار گرفتن در کنار چوکر به شما ظاهری عجیب بدهند.

برای خرید آنلاین انواع گردنبند های چوکر از فروشگاه دکوریکور و گالری گردنبندهای چوکر دیدن بفرمایید.

توصیه دوم:دقت کردن به خط گردن

یکی دیگر از نکات مهم در استفاده از گردنبند های چوکر، این است که این گردنبند ها باید خط گردن شما را بپوشانند. شما می توانید چوکری همرنگ و یا متناسب با رنگ لباس های خود انتخاب کرده و با آن خط گردن خود را بپوشانید. به عنوان مثال می توانید از یک چوکر مخمل سیاه به همراه یک تیشرت مشکی استفاده کنید. در این صورت چوکر به عنوان امتداد لباس شما به نظر خواهد رسید و ظاهر بهتری به شما خواهد داد.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چوکر میله ای آویز

توصیه سوم: از چند لایه چوکر استفاده کنید.

استفاده از چند لایه چوکر می تواند یکی از بهترین روش ها برای زیبا جلوه دادن لباس شما باشد. در واقع شما می توانید چند گردنبند چوکر باریک را به صورت لایه ای و در کنار هم استفاده کنید. اگر برای خوشگذرونی در یک بعد از ظهر برنامه ریزی می کنید، بهتر است که در کنار چوکر مشکی رنگ خود از رنگ هایی مانند قرمز و یا زرد استفاده کنید تا به شما ظاهری جذاب ببخشد.

برای داشتن ظاهری عجیب تر می توانید گردنبند چوکر خود را با یک گردنبند بلوتای استفاده کنید. اما گردنبند بلوتای چیست؟ گردنبند بلوتای در واقع نام آن دسته از گردنبند هایی است که هیچ بستی نداشته و شما در واقع آن را با گره در اطراف گردن خود نگاه می دارید. از آنجایی که این گره سبب می شود تا بخشی از گردنبند با مقداری از پارچه خودش تزیین شود، بسیاری آن را با یک آویز اشتباه می گیرند. این گردنبند ها را می توان با گردنبند های چوکر و یا زنجیر های بلند پوشید. اگر شما برای شرکت در یک مراسم رسمی دعوت شده اید، می توانید گردنبند لاریت خود را برعکس بپوشید چرا که در این صورت قسمت بلند آن در پشت گردن شما قرار می گیرد. ترکیب این دو گردنبند می تواند برای لباس های یقه باز و یا پشت باز انتخاب خوبی باشد.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند نقره برگ زنجیر بلند

بهترین گردنبند چوکر برای استایل شما

بهترین انتخاب تازه کاران می تواند یک گردنبند چوکر ساده باشد که با دقت انتخاب شده و جلب توجه نکند. اگر می خواهید با نوع کلاسیک این گردنبند آغاز کنید، در آن صورت هیچ چیز با یک چوکر مخمل قابل مقایسه نیست. بهترین قسمت استفاده از گردنبند های چوکر چیست؟ شما می توانید این گردنبند ها را خودتان درست کرده و یا از مغازه ها با قیمت بسیار پایینی خریداری کنید.

اگر هنوز فکر می کنید که این استایل دیگر به روز نیست، بهتر است توصیه های زیر را دنبال کنید:

توصیه اول: استفاده از لایه هایی از زنجیر های ساده

از لایه هایی از زنجیر های ساده استفاده کنید. همچنین می توانید در اینجا، سه لایه از گردنبندهای چوکر را ببینید که با هم استفاده شده اند. هر کدام گردنبند ها دارای قفل مجزا بوده و هر کدام دارای آویز متفاوت میباشند. هر کدام که سلیقه خودتان باشد میتوانید استفاده کنید.

توصیه ی دوم: از گردنبند های پارچه ای گلدار چوکر استفاده کنید.

اگر از طرفداران گردنبند های چوکر باشید، بسیار محتمل است که تا به اینجا از زنجیر های ساده و یا مخمل استفاده کرده باشید. ما به شما چوکر های Forever21 را پیشنهاد می دهیم. تلفیق فلزات با پارچه های گلدار، می تواند چوکر شما را منحصر به فرد کند.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چوکر دو ردیفه

روند تغییرات گردنبند های چوکر

گذشت زمان بر روی شکل و نحوه ی استفاده از گردنبند های چوکر بسیار تاثیر گذار بوده است.شما می توانید گزارشی از تغییرات این گردنبند ها، از سال های ۱۹۹۰ تا به امروز را در پایین بخوانید. ما هر آنچه را که باید در خصوص تغییرات این گردنبند ها بدانید را برایتان گردآوری کرده ایم.

دهه ی ۹۰ میلادی، روز های خوب قدیمی، تتو و چوکر های مخمل گوتیک

چوکر های یکی از گردنبند های مورد علاقه ی مردم در فصل تابستان بودند. ضخامت این گردنبند ها در این زمان، معمولا بین ۱ تا ۲ سانتی متر بوده و برای لباس های معمولی و روزانه بسیار عالی بوده اند. همچنین آن ها بهترین انتخاب برای داشتن ظاهری مناسب در طول مهمانی های تابستانی و جشن های مختلف بودند. تمام تصویری که ما از این دوران در ذهن داریم، گردنبند های چوکر گوتیک و تتو است. شما می توانید چوکر های مخملی در رنگ های مختلف را انتخاب کنید و یا اینکه از چوکر های پهن تر برای مهمانی های شبانه استفاده کنید. تتو کردن شکل یک گردنبند چوکر بر روی گردنتان، می تواند به ظاهر روزانه ی شما جذابیت ببخشد و در طول تعطیلات اخر هفته نیز می تواند شما را خاص و متمایز کند.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چوکر چرمی مشکی

چوکر روبان


زمانی که از گردنبند های چوکر در دهه نود میلادی صحبت می کنیم، باید به روبان ها نیز اشاره کنیم. آن ها بسیار ظریف، زنانه و در واقع یادآور بالِرین هایی که چوکر ها را معروف کرده اند، هستند. روبان ها از آن دسته از چوکر هایی هستند که شما خود نیز در خانه می توانید درست کنید.این روبان ها می توانند پهن و درواقع تقلیدی از گردنبند های مخمل باشد.

چوکرهای پهن

در بعضی از مواقع بهتر است که از زیورآلات بزرگتری استفاده کنید. همچنین افرادی وجود دارند که دوست دارند جواهرات آن ها بزرگ باشد و به راحتی جلب توجه کند. در این صورت زنجیر های پهن می توانند بهترین انتخاب چوکر برای این افراد باشند.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چوکر آب طلا ساده

کریستال ها

کریستال ها در واقع قدم بزرگی هستند که چوکر ها در سال ۲۰۱۸ خواهند برداشت.این روز ها گردنبند های چوکر به طور معمول در طول روز پوشیده می شوند، اما از آنجایی که در دنیای مد و فشن امروز جواهرات و زیورآلات حرف اول را در ظاهر ما می زنند، چوکر ها به دنبال راهی هستند که در مهمانی های شبانه ما نیز ظاهر شوند.

به دنیای چوکر های مزین شده به کریستال و سنگ های قیمتی خوش آمدید. در واقع استفاده از کریستال ها و حتی الماس ها می توانند به چوکر ها ظاهری زیبا و جذاب ببخشند. شما می توانید این چوکر زیبا و جذاب خود را به همراه لباس شب پوشیده و در مهمانی ها بدرخشید.

با خواندن این متن، شما هرآنچه را که باید در خصوص گردنبند های چوکر بدانید، فرا گرفته اید. علاوه بر آن می دانید که در سال ۲۰۱۸، چوکر ها به یکی از پرطرفدار ترین گردنبند ها تبدیل خواهند شد.بنابراین دلیلی برای نپذیرفتن این گردنبند ها وجود ندارد. این گردنبند های جذاب، همواره راه خود را به دنیای مد باز می کنند، بنابراین شاید بهتر باشد این بار برای انتخاب گردنبند خود دقت بیشتری کرده و یک چوکر را انتخاب کنید.

گردنبند چوکر چیست؟ آیا چوکر مفهوم بدی دارد؟ راهنمای کامل گردنبند های چوکر

گردنبند چرمی با وی طلایی

گردنبندهای چوکر را از کجا خریداری کنید؟

در قسمت گردنبندهای های چوکر گالری زیورآلات دکوریکور, تنوع بینظیری از زیبا ترین و بروز ترین گردنبند های چوکر طرح اروپا و امریکا را در دسترس شما قرار داده است. شما میتوانید از سراسر ایران به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت و درب منزل تحویل گرفته و وجه را پس از دریافت پرداخت بفرمایید. شما همچنین میتوانید از طریق تلگرام با آیدی decoricor_com@ بر روی خط 09194489197 در تماس باشید و سفارش خود را در ۲۴ ساعت شبانه روز ثبت نمایید.

بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر