مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی معرفی شد


مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی معرفی شد

ارومیه - ایرنا- آیین معارفه مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور روز سه شنبه در این آیین گفت: دیوان محاسبات آمادگی دارد در راستای اجرای صحیح قوانین و درست هزینه شدن اعتبارات، هرگونه مشاوره و همفکری را به دستگاههای اجرایی ارائه دهد.
کیومرث داوودی خواستار تعامل و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی در جهت افزایش شفافیت در اقتصاد و مسائل مالی شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: خدمات صادقانه و رفتار تعامل گرانه دستگاههای استانی با یکدیگر می تواند مسیر توسعه را در استان بیش از پیش هموار کند.
رضا حسینی افزود: دیوان محاسبات نقش بسیار مهمی در حفاظت از بیت المال دارد و ما نیز در استان هرگونه همکاری لازم را با دیوان محاسبات انجام خواهیم داد.
وی اضافه کرد: استانی نبودن اختیارات از موانع و خلاهای توسعه ای در آذربایجان غربی است و تمرکز اختیارات در مرکز باعث شده که نتوانیم از ظرفیت استان ها آن طور که باید و شاید در جهت توسعه کشور استفاده کنیم.
در این آیین ایوب احمدی به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی معرفی و از خدمات علیرضا اقتصاد مدیرکل پیشین قدردانی شد.
کیومرث داوودی معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور پیش از این آیین با استاندار آذربایجان غربی دیدارکرد و گزارشی از سیاست ها و برنامه های دیوان محاسبات در کشور و استان ارائه کرد.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل و همکاری دیوان محاسبات با دستگاههای اجرایی استان گفت: دیوان محاسبات نقش پررنگی در اجرای صحیح قوانین و جلوگیری از تخلفات مالی دارد و ما نیز برای تحقق این اهداف در استان، هرگونه همکاری مورد نیاز را با دیوان محاسبات و نهادهای نظارتی انجام می دهیم.
2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت