47 کشته و زخمی حاصل برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در محور نطنز-کاشان


47 کشته و زخمی حاصل برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در محور نطنز-کاشان

شب گذشته و در محور نطنز - کاشان در حوزه استحفاظی استان اصفهان، یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران به کرمان با تانکر سوخت برخورد کرد و منجر به بروز حادثه ای دلخراش شد؛ حادثه‌ای که در جریان آن دست کم 21 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

47 کشته و زخمی حاصل برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در محور نطنز-کاشانشب گذشته و در محور نطنز - کاشان در حوزه استحفاظی استان اصفهان، یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران به کرمان با تانکر سوخت برخورد کرد و منجر به بروز حادثه ای دلخراش شد؛ حادثه‌ای که در جریان آن دست کم ۲۱ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

به گزارش «تابناک»، اتوبوس تهران -کرمان در کیلومتر ۴۰ آزاد راه کاشان به نطنز، ورودی بادرود براثر بی احتیاطی و احتمالا خواب آلودگی راننده پس از برخورد با پشت کامیون حامل سوخت واژگون شده و در لاین مخالف دچار آتش سوزی شد.

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در رابطه با این خبر به رسانه ها گفت: اتوبوس از پشت به تانکر برخورد داشته و سطح آتش سوزی وسیع است؛ جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد.

در همین رابطه مسئولان سازمان امداد و‌ نجات هلال احمر اعلام کردند: در حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان با تانکر سوخت در محدوده بادرود در محور کاشان - نطنز قبل از ورودی ابیانه ۴۷ نفر حادثه دیده گزارش شده است. در این حادثه ۲۱ نفر فوت کرده اند. ۲۶ نفر هم مصدوم شده‌اند.

جزئیاتی بیشتر از سانحه برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۰

یکی از مدیران وزارت راه و شهرسازی در رابطه با سانحه شب گذشته به فارس گفت: اتوبوس مذکور مربوط به شرکت تعاونی عدل بود که بعدازظهر گذشته از ترمینال جنوب تهران به مقصد کرمان حرکت کرده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: این اتوبوس، دارای صورت وضعیت بوده و تعداد ۳۷ نفر مسافر داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس راه در حال بررسی ابعاد مختلف بروز این حادثه است، گفت: قطعاً تا بررسی کامل پلیس‌راه نمی‌توان علل قطعی وقوع این حادثه و مقصران را اعلام کرد.

این مقام مسئول وزارت راه شهرسازی افزود: با این حال بررسی‌های اولیه نشان از این دارد که تانکر حامل نفت‌گاز انحراف به چپ و تغییر مسیر ناگهانی داشته است که پس از این تغییر مسیر، ظاهراً اتوبوس از جلو به پشت تانکر برخورد می‌کند، البته جلوی تانکر سوخت هم شواهدی از برخورد دارد اما هنوز مشخص نیست که اولین برخورد این حادثه چگونه بوده است.

وی اضافه کرد: به هر حال این اتوبوس پس از برخورد به پشت تانکر حمل سوخت، به سمت دیگر آزادراه منحرف شده و شعله‌ور می‌شود، ضمن اینکه پلیس‌راه در حال بررسی است که به چه علت این اتوبوس به لاین دیگر آزادراه منحرف شده است.

این مقام مسئول وزارت راه شهرسازی با بیان اینکه طبق بررسی‌های اولیه برای هر دو راننده تانکر سوخت و اتوبوس هیچ گونه نمره منفی ثبت نشده است، اظهار داشت: هم تانکر حمل سوخت و هم اتوبوس هر دو معاینه فنی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بارنامه تانکر به صورت آفلاین صادر شده بوده است، گفت: تانکر حامل گازوئیل شب گذشته ابتدا بار خود را خالی کرده بود‌ و مجدداً بارگیری کرده است که منتظر هستیم بارنامه دوم بارگیری هم برای ما ارسال شود.

این مقام مسئول وزارت راه شهرسازی اظهار داشت: متأسفانه تعداد ۱۹ نفر از سرنشینان اتوبوس همان ابتدا در سر صحنه حادثه جان باختند و ۲ نفر دیگر هم در بیمارستان جان باختند.

تردد در مسیر نطنز - کاشان از ساعت ۲ بامداد برقرار شد
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳

فرزاد دادخواه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در خصوص دلیل این حادثه و تصادف که منجر به آتش سوزی شد، اظهار کرد: هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نشده و پلیس‌راه در حال بررسی این تصادف است.

وی در خصوص وضعیت تردد در این مسیر، گفت: با توجه به این‌که صحنه تصادف با آتش سوزی همراه بود، عبور سایر خودروها از مسیر انحرافی برقرار شد و ساعت ۲ بامداد شب تردد به طور کامل در این محور برقرار شد.

ادامه تلاش ها برای امداد رسانی به حادثه دیدگان
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۰

در رابطه با حادثه برخورد اتوبوس با تانکر سوخت، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات به فارس گفت: این حادثه ساعت 23:30 شب گذشته در محور کاشان ـ‌ نطنز قبل از ورودی ابیانه به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در اثر این تصادف 46 مسافر دچار حادثه شدند که 26 نفر آنها به دلیل مصدومیت شدید بهبیمارستان انتقال یافتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 7 تیم عملیاتی شامل 27 نفر جهت نجات جان حادثه‌دیدگان در این مأموریت مشارکت داشتند.

تصاویری از فرایند امداد رسانی به مصدومان حادثه
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۳۰
47 کشته و زخمی حاصل برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در محور نطنز-کاشان 47 کشته و زخمی حاصل برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در محور نطنز-کاشان 47 کشته و زخمی حاصل برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در محور نطنز-کاشان
#carousel32273, #thumbs32273 , #carousel_desc32273 #carousel-wrapper32273 .caroufredsel_wrapper img #carousel-wrapper232273 .caroufredsel_wrapper img #carousel32273 span, #carousel32273 img, #thumbs32273 a, #thumbs32273 img #carousel_desc32273 span #carousel32273 span, #carousel32273 a, #thumbs32273 span, #thumbs32273 a #carousel32273 img, #thumbs32273 img #carousel32273 span #carousel_desc32273 span #thumbs-wrapper32273 #thumbs32273 a #thumbs32273 a:hover, #thumbs32273 a.selected .fluid_container_album img#shadow .next_thumbnail32273 .next_thumbnail32273:hover .prev_thumbnail32273 .prev_thumbnail32273:hover .next_thumbnail32273, .prev_thumbnail32273
جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۲۷

تا کنون ۲۱ نفر از مصدومین حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان با تانکر سوخت در جاده نطنز به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

اطلاعات رسیده از محل حادثه حکایت از این دارد که نیروهای فوریت‌های پزشکی(اورژانس)، جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر و در حال ایمن‌سازی محیط و انتقال آسیب‌دیدگان حادثه به مراکز درمانی هستند.

اسامی ۱۹ تن از مصدومین اعزامی به مراکز درمانی
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۲۱

گزارش دقیقی از تعداد فوتی‌های احتمالی و یا آسیب‌دیدگان این حادثه تا زمان انتشار خبر اعلام نشده است. اما برخی منابع غیررسمی از اخبار ضد و نقیضی خبر می‌دهند که حاکی از وجود ۴۷ نفر حادثه‌دیده در این تصادف است که ۲۱ نفر از آنها فوت و ۲۶ نفر هم مصدوم شده‌اند. اما بر اساس اخبار اولیه اسامی ۱۹ تن از مصدومین اعزامی به مراکز درمانی بدین شرح اعلام شده است.

۱- پیمان بادپر ۲۰ ساله

۲- پژمان دوری ۲۲ ساله

۳- طاهره پورمحمد حسینی ۳۳ ساله

۴- امیرعباس جمالزاده ۶ ساله

۵- مریم رازنهان ۴۰ ساله

۶- مسلم محمدی ۳۲ ساله

۷- شمس‌الله صافی‌زاده ۱۵ ساله

۸- ابوالفضل جمالی‌زاده ۴۲ ساله

۹- حمید زارع ۲۲ ساله

۱۰- محمدعلی سلیمانی ۲ ساله

۱۱- رضا میرکماندار ۲۲ ساله

۱۲- محمدمهدی نمازیان ۱۶ ساله

۱۳- محسن حسنی ۲۳ ساله

۱۴- یاسین طاهری ۳۳ ساله

۱۵- رضا رمضانی ۳۵ ساله

۱۶- محمدعلی نمازیان ۱۹ ساله

۱۷- طاها اناری ۱۵ ساله

۱۸- علی سعیدی ۱۴ ساله

۱۹- ایمان بهرامی ۲۶ ساله

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس