سوانح جاده ای در استان مرکزی 3 کشته داشت


سوانح جاده ای در استان مرکزی 3 کشته داشت

عصر خودرو-رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی جاده ای روز گذشته در محورهای استان سه کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه پلیس، ایرج کهریزی اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته(جمعه) بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پژو 206 در اتوبان تهران- ساوه رخ داد، راننده خودروی 206 به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی بیان داشت: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه انحراف به چپ راننده خودروی206 عنوان شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در سانحه ای دیگر که در همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی مگان در محور اراک- خمین به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و سه سرنشین دیگر به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کهریزی یادآور شد: کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودروی مگان و نیز قصور اداره راه به دلیل عدم نصب حفاظ و گاردریل در سطح جاده را علت حادثه مذکور بیان داشته است.

وی اظهار داشت: سومین حادثه رانندگی روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با وانت پیکان در محور خمین مقابل روستای محمدیه به وقوع پیوست که در این سانحه، راننده خودروی وانت پیکان به علت شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان باخت و راننده خودروی پراید و تنها سرنشین وانت پیکان نیز به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ راننده خودروی پراید عنوان کرده است

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند