مدعیان قهرمانی “لیگ برتر انگلیس” از دیدگاه “ساری” سرمربی چلسی


مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل کاردیف حاضر شد. آبی های لندن بعد از کسب 4 پیروزی متوالی و عملکردی بسیار خوب در اوایل فصل، حالا امیدوارند این روند ادامه داشته باشد اما ساری با تردید در مورد مدعی بودن تیمش صحبت کرده است. کورس قهرمانی: “در حال حاضر تنها سیتی و لیورپول مدعی قهرمانی هستند و ما باید یک گام دیگر...

مدعیان قهرمانی “لیگ برتر انگلیس” از دیدگاه “ساری” سرمربی چلسی

ساری: سیتی و لیورپول مدعیان قهرمانی هستند
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۲
مدعیان قهرمانی “لیگ برتر انگلیس” از دیدگاه “ساری” سرمربی چلسی

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل کاردیف حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل کاردیف حاضر شد.

آبی های لندن بعد از کسب ۴ پیروزی متوالی و عملکردی بسیار خوب در اوایل فصل، حالا امیدوارند این روند ادامه داشته باشد اما ساری با تردید در مورد مدعی بودن تیمش صحبت کرده است.

کورس قهرمانی:

“در حال حاضر تنها سیتی و لیورپول مدعی قهرمانی هستند و ما باید یک گام دیگر برای رسیدن به سطح آنها برداریم. من فکر می کنم داشتن چنین انتظاری از ما زود است اما امیدوارم اینگونه نباشد. جبران کردن ۳۰ امتیاز اختلاف فصل قبل با صدر در یک فصل کار دشواری است. شرایط ما باید بهبود یابد. احساس من این است که در فاز دفاعی خیلی مستحکم نیستیم و باید بهتر شویم و در طول تمرینات حس کنیم که پیشرفت کرده ایم.”

شرایط بازیکنان مصدوم:

“بهترین خبر بازگشت فابرگاس به تمرینات چلسی در طول هفته گذشته بوده و او حالا تنها باید شرایط فیزیکی خود را بهبود بخشد. من فکر می کنم در حال حاضر فابرگاس می تواند روی نیمکت قرار گیرد، اما می خواهم با او صحبت کنم و فکر می کنم شاید با ۲ روز تمرین شرایط بهتر هم بشود.

دیروز زاپاکستا و پالمیری دچار بیماری شده بودند و بعد از بازی های ملی کمی مشکل برای لوفتوس چک ایجاد شده بود و من باید با پزشک تیم صحبت کنم تا در مورد امکان بازی کردن آنها مطمئن شوم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه