عکس ؛ مبارزه با نژادپرستی برای دورتموند تنها یک شعار نیست


روز جمعه در جریان دیدار دورتموند و آینتراخت فرانکفورت که در استادیوم خانگی زردپوشان برگزار شد، این باشگاه از اسپانسر اصلی خود EVONIK که برندش بر روی پیراهن دورتموند نقش بسته خواست تا در این بازی به جای لوگوی اوونیک از پیامی برای مقابله با نژادپرستی و تبعیض استفاده کند. با موافقت اسپانسر، دورتموند با پیراهن‌هایی به میدان رفت که روی آن عبارت...

عکس ؛ مبارزه با نژادپرستی برای دورتموند تنها یک شعار نیست

اقدام نمادین دورتموند برای مبارزه با نژادپرستی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۸
عکس ؛ مبارزه با نژادپرستی برای دورتموند تنها یک شعار نیست

بوروسیا دورتموند که در زمینه‌ی مبارزه با نژادپرستی بسیار فعال است در جدیدترین بازی خود با یک اقدام نمادین جالب نشان داد که مبارزه با نژادپرستی برای این تیم تنها یک شعار زیبا نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز جمعه در جریان دیدار دورتموند و آینتراخت فرانکفورت که در استادیوم خانگی زردپوشان برگزار شد، این باشگاه از اسپانسر اصلی خود EVONIK که برندش بر روی پیراهن دورتموند نقش بسته خواست تا در این بازی به جای لوگوی اوونیک از پیامی برای مقابله با نژادپرستی و تبعیض استفاده کند. با موافقت اسپانسر، دورتموند با پیراهن‌هایی به میدان رفت که روی آن عبارت BORUSSIA VERBIBDET یا “بوروسیا متحد می‌کند” نقش بسته بود.

عکس ؛ مبارزه با نژادپرستی برای دورتموند تنها یک شعار نیست

این عبارت از آهنگ رسمی هواداران دورتموند، آهنگی که آنها همیشه در ورزشگاه‌ها فریاد می‌کشند گرفته شده است. در متن آهنگ چنین آمده:

“بوروسیا نسل‌ها را متحد می‌کند، زنان و مردان را متحد می‌کند، همه‌ی ملتها را متحد می‌کند”.

آهنگی که شعر و ملودی‌اش توسط برونو کنوست نوشته شده و بیانگر ایده‌آل‌های باشگاه بوروسیا دورتموند‌ برای مقابله با نژادپرستی و انواع و اقسام تبعیض‌ است.

کارستن کرامر، مدیرعامل دورتموند‌ در این باره گفت:

” باشگاه بوروسیا دورتموند مایل است از اسپانسر اصلی باشگاه EVONIK به خاطر همکاری برای اجرای این اقدام تشکر کند. آنها به ما اجازه دادند تا در این بازی به جای برندشان از شعار کمپین بورسیا متحد می‌کند استفاده کنیم. ما از حمایت آنها و مسئولیت‌پذیری اجتماعی‌شان سپاسگزاریم”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...