گلزنی و مصدومیت برای ستاره اسپانیایی دورتموند


گلزنی و مصدومیت برای ستاره اسپانیایی دورتموند

پاکو آلکاسر در اولین دیدار خود برای دورتموند در حالی موفق به گلزنی شد که با مصدومیت نیز روبرو گردید.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، هفته سوم رقابت های بوندسلیگا با دیدار بوروسیا دورتموند و اینتراخت فرانکفورت آغاز شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک زردپوشان فوتبال آلمان به پایان رسید. پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی سابق بارسلونا که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی به دورتموند پیوست موفق شد یکی از گلهای تیمش را به ثمر برساند.

لوسین فاوره سرمربی دورتموند درباره درخشش مهاجم جدید تیمش که به صورت قرضی در دورتموند توپ می زند گفت: آلکاسر در اولین دیدار خود درخشید ولی نیاز به زمان بیشتری دارد تا بتواند خودش را به شرایط بازی وفق دهد. او در این دیدار به مچ پایش فشار آورد و باعث شد با مصدومیت روبرو شود که امیدوار هستیم این مصدومیت جدی نباشد و او بتواند در ادامه برای ما به میدان برود.

دورتموند اواخر فصل قبل میچی باتشوایی را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفت که این بازیکن نیز در مدت حضور در دورتموند عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

سرمربی دورتموند در پایان گفت: از کسب برتری و ۳ امتیاز در این دیدار خیلی خوشحال هستیم. با تیم سخت کوش و قدرتمندی بازی داشتیم و توانستیم در هر دو نیمه بازی مطلوبی ارائه دهیم و به آنچه که می خواهیم دست یابیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج