ساوت گیت: سرعت رشد راشفورد از رونالدو هم بیشتر بوده است


ساوت گیت: سرعت رشد راشفورد از رونالدو هم بیشتر بوده است

سرمربی تیم ملی انگلیس بار دیگر به تمجید از گلزن جوان تیمش پرداخت و عملکرد او را ستود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، مارکوس راشفورد در این هفته عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در دو دیدار انگلیس برابر اسپانیا و سوئیس برای تیمش گلزنی کند. محصول آکادمی یونایتد البته هنوز در تیمش فیکس نیست و با روملو لوکاکو برای حضور در ترکیب ثابت رقابت دارد.

گرت ساوت گیت سرمربی جوان انگلیس با تمجید از این بازیکن جوان گفت: راشفورد استعداد ویژه ای دارد. او الان تازه ۲۰ سال سن دارد. فکر نمی کنم هری کین وقتی سن راشفورد را داشت بازی های خوب الان خود را انجام می داد. سرعت رشد راشفورد از سرعت رشد کریستیانو رونالدو هم بالاتر بوده است و اکثر بازیکنان و ستاره های تیم های مختلف وقتی سن راشفورد را داشتند تا این اندازه خوب آماده نبودند.

او در ادامه صحبت های خود گفت: خوشحالم که راشفورد با اعتماد به نفس تیم ملی را بعد از یک هفته ترک کرد و به باشکاه خود رفت. او رقابت سختی در تیم باشگاهی خود دارد و به صورت ثابت و مداوم برای تیمش به میدان نمی رود. البته مورینیو او را به شدت زیر نظر دارد و نگرانی وجود ندارد و او می داند چه شرایطی را باید برای راشفورد رقم بزند.

خیلی از کارشناسان فوتبال جزیره از جمله جیمی کاراگر به این بازیکن توصیه کردند برای حضور بیشتر در زمین منچستریونایتد را ترک کند. کاراگر اورتون را به راشفورد پیشنهاد داده است و به این بازیکن توصیه کرد برای ادامه دوران فوتبال خود به تیم اورتون برود.

کریستیانو رونالدو اولین بار در ۲۱ سالگی موفق شد بیش از ۹ گل در یک فصل به ثمر برساند و هرلی کین نیز وقتی ۲۲ ساله بود به این مهم دست یافت ولی راشفورد ۲۰ ساله در دو فصل اخیر موفق شده است تعداد گلهای خود را در یک فصل دو رقمی کند.

منچستریونایتد فردا شنبه ساعت ۲۱:۰۰ باید در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف تیم شگفتی ساز واتفورد برود که تمام ۴ دیدار اخیر خود از جمله دیدار برابر تاتنهام را با برد به پایان رسانده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته