تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات


تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

با تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات می‌توانید کودکان خود را به خوردن این سالاد تشویق کنید. سالاد الویه به جهت ساختار منسجم خود این امکان را برای شما فراهم می کند تا با صرف کمی وقت و خلاقیت این سالاد مغذی را برای کودکان خود به شکل حیوانات مختلف تزیین کنید.

ستاره | سرویس آشپزی - سالاد الویه به دلیل داشتن مقادیر مناسبی سیب زمینی، مرغ و تخم مرغ از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و به دلیل ترکیب مطبوع آن با نخود فرنگی، ذرت و سس مورد علاقه کودکان است. در ادامه ایده‌هایی برای تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات را به شما آموزش خواهیم داد.

تزیین سالاد الویه به شکل پرنده خشمگین

برای تهیه سالاد الویه به شکل پرنده خشمگین باید سالاد الویه را در ظرف مورد نظر به شکل دلخواه فرم دهید. سپس مقداری از سس مایونز طعم‌دار شده را با کمی زعفران دم کرده مخلوط کنید و مطابق تصویر پرنده را رنگ‌آمیزی کنید. برای قسمت چشم‌ها از تخم‌مرغ آب‌پز شده و خیارشور، و برای نوک پرنده از هویج پخته شده ویا گوجه استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

تزیین سالاد الویه به شکل ماهی

‌برای تهیه سالاد الویه به شکل ماهی، پس از فرم دادن سالاد الویه از پیاز حلقه شده استفاده کنید. برای قسمت دم، ساقه پیازچه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

تزیین سالاد الویه به شکل طاووس

درست کردن سالاد الویه به شکل طاووس به کمی وقت و حوصله نیاز دارد. برای این منظور هویج‌های پخته شده را به صورت اریب برش بزنید و با برش زدن قسمت انتهایی فرم پر طاووس را ایجاد کنید. برای قسمت سر طاووس هم از همان هویج پخته شده استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

تزیین سالاد الویه به شکل پنگوئن

همان‌گونه که در تصویر مشخص است برای درست کردن سالاد الویه به شکل پنگوئن پس از فرم دادن سالاد الویه در ظرف مورد نظر، به راحتی می‌توانید با استفاده از برش‌های زیتون سیاه و گوجه به فرم مورد نظر خود دست پیدا کنید.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

تزیین سالاد الویه به شکل گربه

برای درست کردن سالاد الویه به شکل گربه از هویج رنده درشت شده، خیارشور نگینی خرد شده و تخم مرغ مطابق تصویر استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

تزیین سالاد الویه به شکل خوک

درست کردن سالاد الویه به شکل خوک کار چندان مشکلی نیست تنها کافیست سالاد الویه را در ظرف مورد نظر فرم دهید و با چند برش از کالباس یا ژامبون فرم گوش و بینی خوک را ایجاد کنید.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

تزیین سالاد الویه به شکل جوجه

برای درست کردن سالاد الویه به شکل جوجه یا پرنده از برش‌های تخم مرغ آبپز شده و فلفل دلمه‌ای قرمز یا گوجه استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات

تزیین سالاد الویه به شکل پرنده

گاهی می‌توان با صرف کمی وقت و خلاقیت با استفاده از سس‌های رنگی که با مواد طبیعی و خوراکی مانند زعفران تهیه می‌شوند مطابق تصویر دست به تزیین سالاد الویه زد.

تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات


چه طرح‌های دیگری برای تزیین سالاد الویه با اشکال حیوانات بلدید؟ تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش "ارسال نظر" با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل