فروش آیفون ایکس به 63 میلیون دستگاه رسید


فروش آیفون ایکس به 63 میلیون دستگاه رسید

رسانه کلیک – اپل دیشب از نسل جدید آیفون 10 به همراه نسخه های دیگر آن رونمایی کرد. گزارشی جدید میزان فروش آیفون ایکس را اعلام می کند. محصولات سری آیفون 6 اپل یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این شرکت در سال های اخیر بوده است. فروش این اسمارت فون ها در مدت […] نوشته فروش آیفون ایکس به 63 میلیون دستگاه رسید اولین بار در رسانه کلیک پدیدار شد.

رسانه کلیک – اپل دیشب از نسل جدید آیفون 10 به همراه نسخه های دیگر آن رونمایی کرد. گزارشی جدید میزان فروش آیفون ایکس را اعلام می کند.

محصولات سری آیفون 6 اپل یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این شرکت در سال های اخیر بوده است. فروش این اسمارت فون ها در مدت زمان 6 ماه به 60 میلیون دستگاه رسید و اپل در کمتر از یک سال توانست 90 میلیون دستگاه به فروش برساند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Counterpoint Research، فروش آیفون ایکس از آیفون 6 کمتر است. در حالی که اپل میزان فروش آیفون X را به صورت رسمی اعلام نکرده، Counterpoint Research به فروش 63 میلیون دستگاه اشاره می کند. این دستگاه فروش کمی دارد. با توجه به رونمایی از نسل جدید این گوشی هوشمند، انتطار نمی‌رود فروش آیفون ایکس به 90 میلیون دستگاه برسد.

این گوشی هوشمند در سال گذشته میلادی گران ترین آیفون تولیدی اپل محسوب می شد. این دستگاه دارای نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری OLED و نسبت تصویر 19.5:9 اینچ است.

اپل برای تامین قدرت این دستگاه از پردازنده A11 Bionic استفاده کرده که قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اپل آیفون X در نسخه های مختلف مجهز به 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

فروش آیفون ایکس به 63 میلیون دستگاه رسید

فروش آیفون ایکس به 63 میلیون دستگاه رسید

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، سیستم امنیتی فیس آیدی و باتری 2716 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

شرکت اپل دیشب در مراسمی از آیفون های جدید خود رونمایی کرد. آیفون XS به عنوان جایگزین آیفون 10 روانه بازار می شود (آیفون XS به صورت رسمی رونمایی شد؛ کپی برابر اصل آیفون 10). این غول دنیای فناوری از نسخه بزرگتر آن، آیفون XS مکس نیز رونمایی کرد (آیفون XS مکس معرفی شد؛ بزرگترین موبایل اپل تا به امروز).

آیفون XR به عنوان ارزان ترین پرچمدار 2018 اپل نیز در این مراسم رونمایی شد (اپل از گوشی آیفون XR رونمایی کرد؛ ارزان ترین پرچمدار کوپرتینویی). انتظار می رود این گوشی هوشمند در مقایسه با دو نسخه دیگر فروش بالاتری را در بازار تجربه کند (قیمت گوشی های آیفون 2018 مشخص شد).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟