شروع مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران/ پورتوریکو حرفی برای گفتن نداشت +فیلم


شروع مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران/ پورتوریکو حرفی برای گفتن نداشت +فیلم

تیم ملی والیبال ایران، مسابقات قهرمانی جهان 2018 را با پیروزی مقابل پورتوریکو آغاز کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران، در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان 2018 به یک پیروزی آسان 3 بر صفر مقابل پورتوریکو رسید.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بازی تیمش در مسلبقات قهرمانی جهان با توجه به مصدومیت مرتضی شریفی از سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، علی شفیعی، فرهاد قائمی ، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد.

با توجه به سابقه دیدارهای دو تیم و اصولاً تفاوت کیفیت تیم های ایران و پورتوریکو، برتری محتمل شاگردان کولاکوویچ بر حریف آمریکای مرکزی پیش بینی می شد. علاوه بر این از کشوری که کمتر از 4 میلیون نفر جمعیبت دارد، توقع رقابت با تیم ملی والیبال کشوری که قدرت بلامنازع یک قاره به حساب می آید، دور از انتظار است.

سعید معروف، بازیساز تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بیشتر با اسپکرهای قدرتی خود و در دو سر آنتن استفاده کرد، ضمن اینکه مدافعان وسط ایران نیز در مهار و کنترل حملات پورتوریکو، بسیار باهوش و قدرتمند عمل کردند.

پلامن کنستانتینوف، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان نیز که شاگردانش عصر فردا با ایران بازی دارند با حضور در سالن، شاهد بازی حریف آینده تیمش از نزدیک بود. امتیاز 25 ست نخست برای ایران توسط صابر کاظمی از منطقه 2 به دست آمد در حالی که بازیکنان پورتوریکو تنها 19 امتیاز کسب کردند.

ست دوم نیز با برتری تیم ملی ایران آغاز شد به طوری که سرمربی حریف پس از اینکه تیمش 3 بر صفر عقب افتاد، نخستین وقت استراحت را برای تیمش تقاضا کرد. آنالیزورهای تیم ملی والیبال پس از پایان ست نخست، معتقد بودند که تیم ملی ایران می تواند به راحتی این بازی را به سود خود تمام کند. نتیجه 13 بر 6 در ست دوم، دست کولاکوویچ را برای محک زدن بازیکنان دیگر باز گذاشت و جواد معنوی نژاد، لژیونر تیم ایران، جای فرهاد قائمی را گرفت. در امتیاز 21 بر 13 به سود ایران، نیز صابر کاظمی به جای امیر غفور وارد زمین شد. محمد وادی نیز در امتیازات پابانی به خوبی جای سعید معروف را پر کرد. نتیجه 25 بر 14 ست دوم نیز نشان دهنده برتری مطلق تیم ملی ایران بود.

حدود 100 تماشاگر ایرانی حاضر در سالن فرهنگ و ورزش شهر وارنا در ست سوم نیز شاهد هنرنمایی بازیکنان ایران بودند که با نتیجه 25 بر 18 تمام شد.

در سایر دیدارهای امروز، تیم ملی فرانسه در گروه B با نتیجه 3 بر صفر چین را شکست داد و از گروه C کامرون در 3 ست متوالی تونس را از پیش رو برداشت. تیم ملی والیبال ایران در بازی بعدی خود از ساعت 22:10 فردا پنجشنبه به مصاف بغارستان، میزبان مسابقات خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟