پروژه های پستی با حضور وزیر ارتباطات در آذربایجان غربی رونمایی شد


سرویس های جدید پستی استان آذربایجان غربی با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته بیستم شهریور ماه در جریان سفر مهندس آذری جهرمی به استان آذربایجان غربی که مهندس نعمتی نیز وی را همراهی می کرد با حضور نادر قاضی پور، روح ا.. حضرت پور و دکتر بهادری...

پروژه های پستی با حضور وزیر ارتباطات در آذربایجان غربی رونمایی شد
سرویس های جدید پستی استان آذربایجان غربی با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته بیستم شهریور ماه در جریان سفر مهندس آذری جهرمی به استان آذربایجان غربی که مهندس نعمتی نیز وی را همراهی می کرد با حضور نادر قاضی پور، روح ا.. حضرت پور و دکتر بهادری نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه و سایر مسئولین عالی رتبه کشوری و لشگری، پروژه های پستی آذربایجان غربی در شورای اداری استان افتتاح شد.
بر اساس این گزارش مهندس آذری جهرمی به منظور شرکت در شورای اداری شهرستان های ارومیه، خوی، مهاباد، میاندوآب و اشنویه و رفع مسائل و مشکلات حوزه “ICT” به این استان سفر کرد و افتتاح فاز اول طرح ملی “GNAF” در شهرستان های ارومیه و خوی، تامین تجهیزات رایانه ای۹۰ واحد از دفاتر “ICT” روستایی و راه اندازی ۱۳ واحد ثبت نام کارت ملی هوشمند و توسعه سیستم همراه نامه رسان از مهم ترین پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان آذربایجان غربی رفع مسائل و مشکلات حوزه “ICT” با سرمایه‌گذاری ۱۵۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !