گرانیت پودر


گرانیت پودر

در هنر دکوراتیو از پودرهای تزیینی مختلفی استفاده می شود که یکی از آنها گرانیت پودر است . گرانیت پودر به پولک های رنگی نامنظمی گفته می شود که در کارهای دکوراتیو برای ایجاد جلوه های سنگی مانند گرانیت استفاده می شود.همچنین برای ایجاد جلوه های فیروزه کوبی نیز از تنالیته های سبزآبی و آبی این محصول می توان استفاده کرد. این محصول بر روی انواع سطوح...

گرانیت پودر

در هنر دکوراتیو از پودرهای تزیینی مختلفی استفاده می شود که یکی از آنها گرانیت پودر است .

گرانیت پودر به پولک های رنگی نامنظمی گفته می شود که در کارهای دکوراتیو برای ایجاد جلوه های سنگی مانند گرانیت استفاده می شود.همچنین برای ایجاد جلوه های فیروزه کوبی نیز از تنالیته های سبزآبی و آبی این محصول می توان استفاده کرد.

این محصول بر روی انواع سطوح شیشه، سرامیک،پلی استر، چوب، سفال و … قابل استفاده می باشد.

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز آموزش دکوراتیو بر روی تصاویر زیر کلیک کنید

گرانیت پودرگرانیت پودرگرانیت پودر

نحوه ی استفاده از این محصول برای تمامی سطوح به جز شیشه به این صورت است که ابتدا سطح زیر کار را با رنگ آکریلیک همرنگ گرانیت پودر رنگ آمیزی می کنیم و پس از خشک شدن رنگ و آماده شدن زیر کار،چسب گرانیت پودر را روی قسمتی از کار می زنیم و پولک های گرانیت را روی آن می پاشیم و با فشار دست سعی میکنیم پولک ها خوب به سطح کار بچسبند.چسب گرانیت پودر به سرعت خشک می شود به همین دلیل بهتر است این کار به صورت قطعه قطعه در سطوح کوچک انجام بگیرد.

بعد از چسباندن به آرامی به کار ضربه می زنیم تا پولک های اضافه از سطح آن جدا شوند و به همین ترتیب به چسباندن قسمت های دیگر ادامه می دهیم.
پس از پوشاندن کامل سطح مورد نظر یک لایه وارنیش روی آن می زنیم تا کار قابل شست و شو و مقاوم شود.

گرانیت پودر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نقاشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در