ادعای جنجالی: احتمال آزار ایوانکا توسط ترامپ


ایسنا: مایکل مور، کارگردان جنجالی آمریکایی که در مستند جدیدش با عنوان فارنهایت: ۹/۱۱ به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره دخترش ایوانکا نگاهی می‌اندازد، میگوید ممکن است او قربانی کودک‌آزاری به دست پدرش شده باشد. مایکل مور در...

ادعای جنجالی: احتمال آزار ایوانکا توسط ترامپ

ایسنا: مایکل مور، کارگردان جنجالی آمریکایی که در مستند جدیدش با عنوان "فارنهایت: ۹/۱۱" به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره دخترش ایوانکا نگاهی می‌اندازد، میگوید ممکن است او قربانی کودک‌آزاری به دست پدرش شده باشد.

مایکل مور در گفت‌گو با روز وستون در پایگاه Entertainment Tonight Canada’s Roz Weston در پاسخ به اینکه آیا نسبت به دیگران اطلاعات بیشتری درباره روابط رئیس‌جمهوری آمریکا با دخترش دارد، به ذکر الگوهای رفتاری‌ از ترامپ مثلا اینکه او دستش را روی بخش‌هایی از بدن ایوانکا قرار داده یا تصاویر سوال‌برانگیز دیگری که از آنها منتشر شده، پرداخت.

وستون در آستانه نمایش این مستند در فستیوال فیلم تورنتو پرسید: آیا شما هم همانی را می‌بینید که ما می‌بینیم؟ آیا این شما را هم اذیت می‌کند؟

مور پاسخ داد: من هم همان که شما می‌بینید را می‌بینم فقط مسخره نمی‌کنم. از نظر من کودک‌آزاری جوک نیست، اگر بحث این است، ایوانکا احتمالا در اینجا یک قربانی است.

او گفت: اگر معلم یک مدرسه دولتی بودم و دانش‌آموز دختر ۱۳ ساله‌ای نزد من می‌آمد و می‌گفت پدرم هر زمان که می‌خواهد مرا توصیف کند از واژه شهوت‌انگیز استفاده می‌کند و به دیگران می‌گوید که اگر او دخترم نبود قرار عاشقانه با او می‌گذاشتم و اگر کسی از پدرش می‌پرسید که وجه اشتراک او با دخترش چیست، پاسخ می‌داد "سکس"، یا تصویری از خودش روی پای او حین بوسیدنش نشان می‌داد، موظف بودم براساس قانون این موضوع را به اطلاع سرویس‌های حفاظت از کودکان برسانم.

به گفته مور، معلمان بابت عدم گزارش چنین مواردی بازداشت می‌شوند؛ چرا دونالد ترامپ بابت "دستمالی" دختر ارشدش در تلویزیون مورد بازخواست قرار نگرفته یا هنگام چاپ تصاویری در مجله‌ها از نشستن دخترش بر روی پاهای او برای بوسیدنش؟

دونالد ترامپ سال ۲۰۱۳ در مصاحبه با برنامه وندی ویلیامز در توصیف وجه مشترک خود با دخترش واژه "سکس" را به زبان آورده بود اما نه به شکلی که مور بیان کرد و هیچ مدرکی دال بر کودک‌آزاری ترامپ علیه دخترش وجود ندارد.

فیلمساز فارنهایت ۹/۱۱ که انگیزه‌های جورج بوش برای ورود به جنگ‌های عراق و افغانستان را زیر سوال برده است، گفت: امیدوارم رئیس‌جمهوری آمریکا پاسخی داشته باشد چون این بخشی از تکه‌ای است که او را یک اهریمن واقعی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج