مقایسه طول عمر باتری پرچمداران موجود در بازار (گجت تی وی)


مقایسه طول عمر باتری پرچمداران موجود در بازار (گجت تی وی)

در مقایسه طول عمر باتری پرچمداران موجود در بازار، شارژدهی برخی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی های امروزی را زیر ذره‌بین خواهیم برد. در این مقایسه، گوشی های وان پلاس، هواوی، اپل و سامسونگ شرکت دارند. امروزه کمتر پرچمداری را می‌توان بدون دوربین دوگانه، پردازنده توانمند و حافظه رم بالا پیدا کرد. اگرچه قدرت پردازشی اغلب... نوشته مقایسه طول عمر باتری...

در مقایسه طول عمر باتری پرچمداران موجود در بازار، شارژدهی برخی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی های امروزی را زیر ذره‌بین خواهیم برد. در این مقایسه، گوشی های وان پلاس، هواوی، اپل و سامسونگ شرکت دارند.

امروزه کمتر پرچمداری را می‌توان بدون دوربین دوگانه، پردازنده توانمند و حافظه رم بالا پیدا کرد. اگرچه قدرت پردازشی اغلب گوشی های گران‌قیمت با یکدیگر برابر است، اما ظرفیت باتری و میزان شارژدهی آنها، این اسمارت فون ها را از سایرین متمایز می‌کند. در گجت تی وی امروز، سراغ 5 پرچمدار محبوب رفته‌ایم تا طول عمر باتری آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم. اما پیش از تماشای ویدیو، بهتر است ابتدا نگاهی به شرکت‌کنندگان و ظرفیت باتری آنها داشته باشیم:

گلکسی نوت 9 با باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس 9 پلاس با باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی آیفون ایکس با باتری 2716 میلی‌آمپر ساعتی هواوی پی 20 پرو با باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی وان پلاس 6 با باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی

فارغ از ظرفیت باتری، فاکتورهای دیگری همچون بهینه‌سازی نرم افزاری، فناوری ساخت سیستم روی چیپ، سیستم عامل، نوع صفحه نمایش و موارد متعدد دیگر بر مصرف باتری یک گوشی تاثیرگذار هستند. با این تفاسیر، تصور می‌کنید باتری کدام پرچمدار طول عمر بالاتری خواهد داشت؟ با گجت نیوز همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

مقایسه طول عمر باتری پرچمداران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد