آهنگساز ایرانی‌ بازی تاج و تخت جایزه امی را گرفت


رامین جوادی، آهنگساز ایرانی‌ الاصل پس از چند بار نامزدی جایزه امی بالأخره موفق شد این جایزه را کسب کند تا مهمترین جایزه دوران حرفه‌ای‌اش را به خانه ببرد. با ما همراه شوید. جوادی برای آهنگسازی دو سریال پرطرفدار “بازی تاج و تخت” و “وست‌ورلد” نامزد دریافت جایزه بهترین آهنگساز شده بود که این جایزه را برای آهنگسازی فصل هفتم سریال “بازی تاج و...

رامین جوادی، آهنگساز ایرانی‌ الاصل پس از چند بار نامزدی جایزه امی بالأخره موفق شد این جایزه را کسب کند تا مهمترین جایزه دوران حرفه‌ای‌اش را به خانه ببرد. با ما همراه شوید.

آهنگساز ایرانی‌ بازی تاج و تخت جایزه امی را گرفت

جوادی برای آهنگسازی دو سریال پرطرفدار “بازی تاج و تخت” و “وست‌ورلد” نامزد دریافت جایزه بهترین آهنگساز شده بود که این جایزه را برای آهنگسازی فصل هفتم سریال “بازی تاج و تخت” کسب کرد.

جوادی پیش از این جوایز متعددی را برده بود. او چند بار هم نامزد جایزه امی شد ولی امسال برای اولین بار به این جایزه رسید. این آهنگساز هم‌اکنون مشغول آهنگسازی فصل پایانی سریال “بازی تاج و تخت” است.

رامین جوادی ۴۳ ساله متولد آلمان است. او مادری آلمانی دارد و پدرش یک پزشک ایرانی است.

او علاوه‌بر سریال “بازی تاج و تخت”، آهنگسازی سریال‌های پربیننده‌ دیگری همچون “فرار از زندان” و “وست‌ورلد” را هم انجام داده است.

فصل هفتم سریال “بازی تاج و تخت” همچون فصل‌های قبلی موفق شد جوایز متعددی از امی کسب کند تا رکورد جوایزش را دست‌نیافتنی‌تر کند. البته امسال بازیگران این سریال موفق نشدند جایزه‌ای کسب کنند و جوایزی همچون بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس و بهترین جلوه‌های ویژه به “بازی تاج و تخت” رسید.

۶ جایزه امی برای مجری معروف پس از خودکشی

آنتونی بوردین، شخصیت تلویزیونی معروف که چندی پیش به علت خودشکی جان خود را از دست داد، در مراسم امی سال ۶ جایزه کسب کرد. او این جوایز را به خاطر برنامه‌ تلویزیونی‌ “آنتونی بوردین: بخش‌های ناشناخته” و اسپین آف‌های دیجیتالی آن به دست آورد.

این برنامه تلویزیونی در بخش‌های مختلف بهترین سریال یا برنامه ویژه اطلاعاتی، بهترین نویسندگی برنامه غیر داستانی، بهترین تدوین تصویر برای یک برنامه غیر داستانی، بهترین تدوین و ویرایش برنامه غیر داستانی و همچنین بهترین ترکیب صدا یک برنامه غیر داستانی کسب کرده است.

خودِ آنتونی بوردین به شخصه، برای دو بخش از این مراسم موفق به دریافت جایزه امی شد؛ یکی از آنها برای بهترین نویسندگی و یکی هم برای بهترین سریال یا برنامه ویژه اطلاعاتی.

آهنگساز ایرانی‌ بازی تاج و تخت جایزه امی را گرفت

مجری که همه با ان سلفی می گرفتند

بوردین همچنین یک جایزه دیگر هم در بهترین برنامه کوتاه غیر داستانی یا واقعی برای مجموعه‌ “آنتونی بوردین: بخش‌های ناشناخته اضافه” خود دریافت کرد. جوایزی که آنتونی بوردین در بخش جوایز پس از مرگ دریافت کرده، به چهار جایزه‌ای که او در طی چند سال اخیر به‌دست آورد، اضافه شده است. پیش از امسال، آنتونی بوردین در سال ۲۰۱۶ توانست جایزه بهترین سریال یا برنامه ویژه اطلاعاتی را هم از آن خود کند.

نیتن تورنبرگ تهیه کننده که جایزه بوردن را دریافت کرد، درباره فقدان بوردین گفت: تنها چیزی که درباره‌ی این فقدان وجود دارد، این است که ما تنها نیستیم و این فقدان فقط برای ما احساس نمی‌شود؛ درست مانند هر کسی که این فرد را می‌شناخت. همه با این فرد یک عکس سلفی گرفته‌ایم.

اما مهم‌تر از همه، من فکر می‌کنم همه احساس می‌کنند که سال‌های زیادی او را می‌شناختند و با او حرف زده‌اند. همین موضوع کمک بسیار زیادی می‌کند، باعث می‌شود ما احساس کنیم که در این فقدان تنها نیستیم.

آنتونی بوردین روز ۸ ژوئن سال جاری میلادی (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) خودکشی کرد.

منبع

آهنگساز ایرانی‌ بازی تاج و تخت جایزه امی را گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی