نگاهی به زندگی نامه و حاشیه های فوتبالی مهدی قائدی ستاره ای که باید بیشتر قدر خود را بداند


مهدی قائدی هافبک استقلال این بار باید با توانایی هایش بتواند در صدر اخبار فوتبال ایران قرار بگیرد. مهدی قائدی به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران فصل قبل در سن 17 سالگی با استقلال قرارداد امضا کرد و منصوریان امیدوار بود با حضور او تیمش را به یکی از جذاب ترین تیم های فوتبال ایران تبدیل کند. لیگ هفدهم شروع شد و قائدی مطابق انتظار در 7 هفته...

نگاهی به زندگی نامه و حاشیه های فوتبالی مهدی قائدی ستاره ای که باید بیشتر قدر خود را بداند

نگاهی به زندگی نامه مهدی قائدی پس از انتقال به استقلال تهران
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۵
نگاهی به زندگی نامه و حاشیه های فوتبالی مهدی قائدی ستاره ای که باید بیشتر قدر خود را بداند

مهدی قائدی یکی از استعدادهای فوتبال ایران در هفده سالگی به استقلال پیوست؛ این بازیکن پس از انتقال به استقلال با حاشیه های تلخی روبرو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قائدی هافبک استقلال این بار باید با توانایی هایش بتواند در صدر اخبار فوتبال ایران قرار بگیرد.

مهدی قائدی به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران فصل قبل در سن ۱۷ سالگی با استقلال قرارداد امضا کرد و منصوریان امیدوار بود با حضور او تیمش را به یکی از جذاب ترین تیم های فوتبال ایران تبدیل کند.

لیگ هفدهم شروع شد و قائدی مطابق انتظار در ۷ هفته اول لیگ برتر به عنوان بازیکن جانشین وارد ترکیب آبی ها می شد تا این بازیکن جوان و تکنیکی بتواند رفته رفته شرایط حضور در ترکیب اصلی آبی ها را پیدا کند.

*اما وقتی منصوریان از سمت خود استعفا کرد، شفر در بازی اول برابر فولاد مهدی قائدی را نیمکت نشین کرد که این موضوع با اعتراض این بازیکن همراه شد و او در پایان بازی حاضر نشد به سرمربی تیمش دست بدهد.

بعد از این اتفاق شفر برای مدت یک هفته قائدی را به تیم امیدهای باشگاه تبعید کرد تا این بازیکن به جای درخشش در ترکیب استقلال اولین بار سوژه خبرهای منفی رسانه ها شود.

* مهدی قائدی بعد از یک هفته برگشت و کم کم داشت خود را به ترکیب استقلال تحمیل می کرد که یک اتفاق عجیب او را برای مدتی طولانی از فوتبال دور کرد؛ قائدی برای گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل به بوشهر سفر کرد و در این شهر تصادف شدیدی کرد و به جز اینکه خودش تا پایان فصل خانه نشین شد یکی از کسانی که در ماشین او بود هم فوت کرد و همه این ها باعث شد که حواشی این اتفاق عجیب همچنان دنبال او باشد.

*نکته عجیب این که در این مدت حتی ظاهر قائدی هم بیشتر از فوتبالش رسانه ای شده است، مدل موی عجیب او در اردوی تیم ملی امید ایران باعث شد هرگز بازی این بازیکن مورد توجه قرار نگیرد در حالی که او استعداد نابی دارد و شاید با انتخاب یک روش درست می توانست به بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال تبدیل شود.
حالا که چند روزی است حواشی عجیب دست از سر قائدی برداشته است، شاید بهتر باشد او یک بار برای همیشه برای آینده اش تصمیم بگیرد که این بار با فوتبال تیتر یک شود نه با اخبار عجیبی که حکایت از نابودی او دارند.

قائدی استعدادی در فوتبالش دارد که اگر همین امروز هم تصمیم بگیرد فوتبال بازی کند و برای شغلش وقت بگذارد، می توانیم انتظار داشته باشیم او به زودی به ترکیب استقلال اضافه شود و خط آتش آبی ها را قدرتمندتر از گذشته کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه