میان‌بر ایموجی‌های پرکاربرد برای کامنت‌گذاری سریع‌تر به اینستاگرام اضافه شد


اینستاگرام روز به روز در حال بهتر شدن است و هر چند وقت شاهد ارایه یک به‌روزرسانی جدید برای آن هستیم. اضافه شدن قابلیت‌های جدید از جمله میان‌بر ایموجی‌های پرکاربرد به این شبکه اجتماعی موجب می‌شود کاربران تجربه لذت‌بخش‌تر و راحت‌تری از صرف وقت در اینستاگرام داشته باشند. با ما همراه شوید. اخیرا اینستاگرام به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده که به موجب آن...

اینستاگرام روز به روز در حال بهتر شدن است و هر چند وقت شاهد ارایه یک به‌روزرسانی جدید برای آن هستیم. اضافه شدن قابلیت‌های جدید از جمله میان‌بر ایموجی‌های پرکاربرد به این شبکه اجتماعی موجب می‌شود کاربران تجربه لذت‌بخش‌تر و راحت‌تری از صرف وقت در اینستاگرام داشته باشند. با ما همراه شوید.

میان‌بر ایموجی‌های پرکاربرد برای کامنت‌گذاری سریع‌تر به اینستاگرام اضافه شد

اخیرا اینستاگرام به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده که به موجب آن شورت‌کات‌ها یا میان‌برهای ایموجی به نرم‌افزار آن اضافه شده است. زمانی که قصد کامنت گذاشتن روی یک پست را داشته باشید، ایموجی‌هایی که بیش‌ترین استفاده از آن‌ها را داشته‌اید در بالای صفحه کلید مجازی ظاهر خواهند شد. این قابلیت از چند روز پیش به طور سراسری در دسترس کاربران قرار گرفته، بنابراین اگر طی دو سه روز گذشته نرم‌افزار اینستاگرام را به‌روزرسانی کرده باشید احتمالا این قابلیت جدید را دریافت کرده‌اید.

ویژگی مورد نظر از مدت‌ها پیش در حال تست بر روی هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس بود. نوار ایموجی جدید در دیگر موارد به‌کارگیری از کیبورد مانند پاسخ دادن به یک استوری یا نگارش کپشن یک پست بر روی صفحه ظاهر نخواهد شد. افراد بسیاری وجود دارند که از ایموجی‌ها زیاد استفاده می‌کنند و در اغلب موارد برای کامنت گذاشتن از ایموجی بهره می‌برند که به لطف قابلیت جدید از این پس زمان کم‌تری برای نظر دادن بر روی یک پست صرف خواهند کرد.

منبع

میان‌بر ایموجی‌های پرکاربرد برای کامنت‌گذاری سریع‌تر به اینستاگرام اضافه شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک