مدال برنز اسکی روی چمن کاپ اروپا به سولقانی رسید


مدال برنز اسکی روی چمن کاپ اروپا به سولقانی رسید

شفقنا- مهدی سولقانی تنها نماینده ایران در مسابقات اسکی روی چمن کاپ اروپا در ایتالیا، با کسب جایگاه سوم، صاحب مدال برنز شد. در این رقابت‌ها که با حضور اسکی بازان مطرح جهان در ایتالیا برگزار می شود، «مهدی سولقانی» نماینده کشورمان در رشته مارپیچ بزرگ به مدال برنز دست یافت. سولقانی در رشته «سوپرجی» و «مارپیچ» کوچک نیز حضور داشت، […]

مدال برنز اسکی روی چمن کاپ اروپا به سولقانی رسید

شفقنا- مهدی سولقانی تنها نماینده ایران در مسابقات اسکی روی چمن کاپ اروپا در ایتالیا، با کسب جایگاه سوم، صاحب مدال برنز شد.

در این رقابت‌ها که با حضور اسکی بازان مطرح جهان در ایتالیا برگزار می شود، «مهدی سولقانی» نماینده کشورمان در رشته مارپیچ بزرگ به مدال برنز دست یافت.
سولقانی در رشته «سوپرجی» و «مارپیچ» کوچک نیز حضور داشت، اما با ایستادن در جایگاه چهارم شانس رسیدن به یکی از سه سکوی برتر مسابقات را از دست دارد.
عنوان سومی سولقانی در مسابقات کاپ آزاد اروپا در حالی به دست آمد که در چند روز گذشته سفارت ایتالیا در ایران از صدور ویزا برای دو بانوی ورزشکار ایران در این رشته خوداری کرده و حضور آنان در مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی ایتالیا، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
پیگیری های خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فدراسیون اسکی، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نشان می دهد که برای حضور در مسابقات کاپ آزاد اروپا که پیش درآمدی بر رقابت های جام جهانی است، اعزام سه ورزشکار در دستور کار فدراسیون اسکی قرار گرفت، اما به دلیل تعلل سفارت ایتالیا، ویزا برای دو نفر از ورزشکاران اسکی روی چمن (ثمین داوری و حنانه کریم خانی) صادر نشد و تنها سولقانی به خاطر داشتن ویزای شخصی و پنج ساله موفق به اعزام شد.
تلاش های فدراسیون اسکی و مسوولان این فدراسیون برای کسب ویزای داوری و کریم خانی جهت اعزم به مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن، تاکنون نتیجه ای در برنداشته و سفارت ایتالیا همچنان به دلایل نامعلوم از صدور ویزا برای ورزشکاران خودداری می کند.
بنا به اعلام روابط عمومی فدراسیون اسکی، اگر سفارت ایتالیا تا روز بیست و یکم ویزا برای دو بانوی ورزشکار ایران صادر کند آنان به بازی های جام جهانی اسکی روی چمن اعزام خواهند شد.
جام جهانی اسکی روی چمن از ۲۲ تا ۲۵ شهریور در کشور ایتالیا برگزار می شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری