طرح جدید پیش فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو؛ شهریور 97


مطلب طرح جدید پیش فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو؛ شهریور 97 برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ شرایط پیش فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو برای متقاضیان خرید اعلام شد. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام اقدام کنند. به گزارش...

شرایط پیش فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو برای متقاضیان خرید اعلام شد. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش تکراتو، ثبت نام در پیش فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو، از شهریور ماه ۹۷ روز سه شنبه ۹۷/۰۶/۲۰ لغایت ۹۷/۰۶/۳۱ یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام در طرح پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو

متقاضیان در صورت تمایل به ثبت نام باید شرایط زیر را در نظر داشته باشند:

خودروهای قابل عرضه به مشتریان در طرح پیش فروش مشارکت در تولید، در زمان ارسال دعوتنامه مشخص و اعلام خواهد شد. پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت. فقط مشتریان حقیقی امکان ثبت نام دارند و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست. قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل تعیین خواهد شد.

زمان فعال ساز طرح پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو، ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۰ است.

جدول شرایط پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو در شهریور ۹۷

شرح محصول کد مبلغ پیش پرداخت موعد تحویل برنامه فروش
محصولات تولیدی

قابل عرضه

در

زمان تحویل

۹۹۸ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ آبان ۹۸ ۹۱۷۸۸
۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۱۷۸۹
۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ آذر ۹۸ ۹۱۷۹۰
۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۱۷۹۱
۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دی ۹۸ ۹۱۷۹۲
۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۱۷۹۳
۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ بهمن ۹۸ ۹۱۷۹۴
۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۱۷۹۵
۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ اسفند ۹۸ ۹۱۷۹۶
۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۱۷۹۷
سود مشارکت : ۱۸ درصد سود انصراف: ۱۵ درصد مابه التفاوت: پس از صدور دعوتنامه تعیین می‌گردد. نکات مهم: هدیه همکاری مشارکت در تولید برای موعد تحویل ماه‌های آبان و آذر ۹۸ به مبلغ پیش پرداخت معادل ۲ درصد سود مقطوع علاوه بر سود مشارکت اعلامی در نظر گرفته شده است. هدیه همکاری مشارکت در تولید برای موعد تحویل ماه‌های دی، بهمن و اسفند ۹۸ به مبلغ پیش پرداخت معادل ۳ درصد سود مقطوع علاوه بر سود مشارکت اعلامی در نظر گرفته شده است. در هنگام صدور دعوتنامه صرفا خودروهایی که با توجه به شرایط روز شرکت ایران خودرو به این تعهدات قابل عرضه باشند، جهت انتخاب در دعوتنامه ذکر خواهند شد. تمامی مبالغ به ریال هستند.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد