در بازی Red Dead Redemption 2 گروه داچ از هم فرو می‌پاشد


در بازی Red Dead Redemption 2 گروه داچ از هم فرو می‌پاشد

پس از انتشار پوستری از رئیس گروه داچ یعنی «داچ وندر لیند» (Dutch Van Der Linde)، به‌تازگی سرنوشت این گروه در بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شده است. بسیاری از طرفداران کنکجاو هستند بدانند که اولاً چه اتفاقاتی قرار است در بازی Red Dead Redemption 2 رخ بدهد و دوماً اینکه آیا شاهد داستانی جذاب مانند داستان نسخه‌ی اول که آن را به یکی از...

پس از انتشار پوستری از رئیس گروه داچ یعنی «داچ وندر لیند» (Dutch Van Der Linde)، به‌تازگی سرنوشت این گروه در بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شده است.

بسیاری از طرفداران کنکجاو هستند بدانند که اولاً چه اتفاقاتی قرار است در بازی Red Dead Redemption 2 رخ بدهد و دوماً اینکه آیا شاهد داستانی جذاب مانند داستان نسخه‌ی اول که آن را به یکی از محبوب‌ترین‌های تاریخ تبدیل کرد، خواهیم بود یا خیر. باید منتظر عرضه‌ی این عنوان باشیم و ببینیم که در نهایت نتیجه چه خواهد بود اما قبل از آن، سازندگان اشاراتی به وقایع داستان آن داشته‌اند.

مدت زمان زیادی از انتشار پوستری از داچ وندر لیند نمی‌گذرد که کارگردان هنری استودیوی راک‌استار نورث یعنی «جاش بس» (Josh Bass) در گفت‌وگو با Hollywood Reporter بیان داشته است که در بازی Red Dead Redemption 2، گروه داچ به مشکلاتی برمی‌خورد و نهایتاً از هم فرو می‌پاشد.

در Red Dead Redemption 2 این گروه و مارستون را در اوج بدنامی و آغاز فروپاشی خواهید دید. داستان این بازی بر روی مورد اعتمادترین مامور داچ یعنی آرتور مورگان تمرکز دارد. مورگان که در جوانی توسط داچ وارد گروه شد، این گروه را خانواده‌ی خود می‌داند – داچ به زندگی او اهدافی بسیار موردنیازی بخشیده و این گروه نقش ثابت و مهمی در زندگی مورگان دارد.

نکته‌ای که عناوین پیش‌درآمد دارند این است که شما می‌دانید داستان‌ آن‌ها چگونه به پایان می‌رسد و فضای زیادی برای کارهای غیر منتظره و بسیار جالب موجود نیست زیرا در این صورت ارتباط با نسخه‌ی اصلی بر هم می‌ریزد. این موضوع می‌تواند باعث شود که این بازی بخشی از پتناسیل بالای خود را از دست بدهد و باید ببینیم که راک‌استار چگونه این مانع را برای ارائه‌ی داستانی در حد و اندازه‌های نسخه‌ی اصلی کنار خواهد زد.

بازی Red Dead Redemption 2 در 26 اکتبر 2018 مصادف با 4 آبان 1397 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شایعاتی هم درباره‌ی انتشار آن برای رایانه‌های شخصی وجود دارد اما سازندگان هنوز این موضوع را تایید نکرده‌اند. همچنین در اواسط مرداد بالاخره اولین تریلر گیم‌پلی این عنوان به انتشار رسید که توجه بسیاری از طرفداران را جلب کرد و می‌توانید از اینجا آن را تماشا کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
در بازی Red Dead Redemption 2 گروه داچ از هم فرو می‌پاشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش