اگنوگل و تنبلی تخمدان، درمان می شود؟


اگنوگل و تنبلی تخمدان، درمان می شود؟

می خواستم بپرسم استفاده از قرص گیاهی اگنوگل برای رفع تنبلی تخمدان ومنظم کردن پریود موثره؟

سوال
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم استفاده از قرص گیاهی اگنوگل برای رفع تنبلی تخمدان و منظم کردن پریود موثره ؟چه گیاهان دارویی خوبه برای منظم شدن پریود؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید .
اگنوگل و تنبلی تخمدان، درمان می شود؟
جواب
باسلام
موارد مصرف این قرص
اختلالات یائسگی و گرُگرفتگی، اختلالات قاعدگی، آمنوره ثانوی، خون ریزی های رحمی، اختلالات قبـل از قاعدگی سردرد، طپش قلب، سرگیجه درد پستان. موارد استفاده «ویتاگنوس» برای درمان بی نظمی قاعدگی، قطع قاعدگی، ناباروری کیست های تخمدان، مشکلات قبل از قاعدگی آکنه (جوش صورت)،چاقی هورمونی و مخصوصاً از بین بردن عوارض ناشی از یائسگی است. موفقیت این دارو در ناباروری طبق مقالات ارائه شده در جهان، حدود 25-20 درصد با طول مدت مصرف 6 ماه تا یک سال و در سایر موارد بیش از 90 درصد گزارش شده است . مصرف این دارو اصولاً با داروها و غذاها تداخل نداشته و از سن بلوغ دختران به بعد قابل مصرف است. این دارو بهتر است هم زمان با هورمون های شیمیایی مصرف نشود. ویتاگنوس را می توان از هر زمان شروع و یا قطع کرد و احتیاج به زمان مشخصی ندارد، هم چنین برعکس هورمون های شیمیایی، در زمان قاعدگی باید از آن مصرف نمود.
مهمترین مطالب در این باره
قرص اگنوگل گل دارو حاوی عصاره خشک میوه گیاه پنج انگشت می‎باشد که به صورت سنتی در بهبود عوارض یائسگی و گرگرفتگی مورد استفاده قرار می‎گرفت. امروزه تحقیقات و آزمایشات نشان می‌دهد که این گیاه علاوه بر موارد فوق در درمان اختلالات قاعدگی (آمنوره ثانوی، خون‎ریزی های رحمی) و اختلالات قبل از قاعدگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص و ویژگی های قرص اگنوگل گل دارو:
- بهبود اختلالات ( یائس گ ی ) و گر گرفتگی
- بهبود اختلالات قاعدگی (آمنوره ثانوی، خونریزی های رحمی)
- بهبود اختلالات قبل از قاعدگی (سر درد، تپش قلب و سرگیجه) و درد سینه
- بهبود گالاکتوره، نازائی به علت هایپرپرولاکتینمی
- تنظیم قاعدگی

موارد مصرف قرص اگنوگل گل دارو:
قرص اگنوگل باعث بهبود اختلالات قاعدگی در بانوان می شود
اگنوگل و تنبلی تخمدان، درمان می شود؟
شرایط نگهداری :
دور از نور و رطوبت نگهداری شود

روش و مقدار مصرف قرص اگنوگل گل دارو:
نحوه مصرف از روز پنجم دوره شبی ۱ عدد به مدت ۲۱ شب مصرف گردد و ۷ شب مصرف آن قطع شود و مجدداً به همین روش تکرار شود تا سیکل قاعدگی تنظیم گردد.
جهت درمان اختلالات یائسگی: روزی ۱ قرص تا بهبود علایم مصرف شود.

سایر توضیحات :
اختلالات قاعدگی (آمنوره ثانوی، خون‎ریزی‎های رحمی)گیاه پنج انگشت گیاهی است که از قدیم‎ترین ایام جهت برطرف کردن عوارض یائسگی به کار برده شده است. امروزه معلوم شده است که مواد موثره این گیاه با تاثیر روی هیپوفیز موجب تحریک هورمون‎های گونادوتروپ می‎شود. این گیاه قادر است که گر گرفتگی احتباس مایعات، افسردگی و دیگر علایم یائسگی را برطرف سازد. زیادی ترشح پرولاکتین ممکن است موجب تورم و درد پستان شود. مطالعات بالینی متعدد نشان داده‎اند که میوه گیاه پنج انگشت سطح خونی پرولاکتین را از طریق اثر روی گیرنده‎های دوپامین کاهش می‎دهد. عصاره گیاه پنج انگشت علاوه براین اختلال فاز لوتئینی را برطرف می‎سازد، این اختلاف موجب کوتاه شدن دوره سیکل قاعدگی می‎شود که به علت ناکافی بودن ترشح پروژسترون به وجود می‎آید و این حالت از کم کاری جسم زرد حاصل می‎گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل